رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان قم عنوان کرد؛

فروش شیرینی بالاتر از نرخ‌های تعیین‌شده، مصداق گران‌فروشی است

گلدوست گفت: بسیاری از قنادی‌های استان، شیرینی را تا ۳۰ درصد گران‌تر از نرخ مصوب به مردم می‌فروشند که یک اجحاف بزرگ در حق مصرف‌کنندگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمد جلال گلدوست  رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان قم با انتقاد از عدم پایبندی بسیاری از قنادی‌های قم به نرخ‌های جدید، گفت: هرگونه فروش شیرینی بالاتر از نرخ‌های تعیین‌شده، مصداق گران‌فروشی است.

فروش شیرینی بالاتر از نرخ‌های تعیین‌شده، مصداق گران‌فروشی است

وی افزود: نرخ‌گذاری جدید با حضور نمایندگان اتحادیه این صنف، اتاق اصناف، سازمان صنعت و معدن و انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انجام‌شده و آنالیز قیمتی انواع شیرینی بعد از بررسی دقیق و کارشناسی برای اجرا تصویب و ابلاغ‌شده است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان قم گفت: این نرخ‌گذاری بعد از تصویب در کمیته فرعی نرخ‌گذاری در سیزدهمین جلسه کمیسیون نظارت نیز به تصویب رسیده است، نرخ‌گذاری جدید به اتاق اصناف قم ابلاغ‌شده، اما متأسفانه بعد از یک هفته از ابلاغ قانونی قیمت‌های جدید، در سطح بازار هنوز نرخ‌های جدید اعمال نشده است.

گلدوست خاطرنشان کرد: بسیاری از قنادی‌های استان، شیرینی را تا ۳۰ درصد گران‌تر از نرخ مصوب به مردم می‌فروشند که یک اجحاف بزرگ در حق شهروندان است، در حال حاضر و به دلیل بی‌توجهی شیرینی فروشان استان حقوق مصرف‌کنندگان در رابطه با این محصول به‌صورت مشخصی تضعیف می‌شود.

انتهای پیام/الف

قنادی‌های قم شیرینی را ۳۰ درصد گران‌تر به مصرف‌کنندگان می‌فروشند+ جدول

برچسب ها: حقوق شهروندی ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار