افشاردوست: قوچان نژاد با کار در فدراسیون والیبال آشنایی دارد/قوچان نژاد: باید ببینم چه بر سر نتیجه انتخابات فدراسیون والیبال می‌آید

دبیر سابق فدراسیون والیبال ایران گفت: جبار قوچان نژاد کارمند اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی بوده است و با کار اداری آشنایی دارد.

محمود افشار دوست دبیر سابق فدراسیون والیبال در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تصمیمات فدراسیون والیبال مبنی بر حضور جبار قوچان نژاد در سمت دبیری فدراسیون گفت: جبار قوچان نژاد کارمند اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی بوده است و والیبال را هم خوب می‌شناسد، چون یک بازیکن بوده و اکنون مربی والیبال لیگ برتر ایران است و به طور کامل از وظایف دبیری فدراسیون والیبال آگاه است.

وی در ادامه تصریح کرد: سمت دبیری در فدراسیون والیبال عنوانی است که به عقیده من فقط اعضای خانواده والیبال از عهده آن بر می‌آیند، قوچان نژاد هم به عنوان یک عضو از خانواده والیبال ایران نباید مشکل خاصی برای عهده داری این مسئولیت سنگین داشته باشد.

افشار دوست افزود: دبیر جدید فدراسیون باید مسئولیت تمام امور اجرایی و اداری والیبال را که شامل تمامی موضوعات مختلف می‌شود را بر عهده گیرد و در حد اعلی اشراف کامل به مسائل مختلف داشته باشد و موضوعات مختلف فدراسیون را به مرحله عملیاتی شدن برساند.

 

قوچان نژاد: باید ببینم چه بر سر انتخابات فدراسیون والیبال می‌آید

جبار قوچان نژاد گزینه دبیری فدراسیون والیبال به خبرنگار ما در ارتباط با مسئولیتش در این فدراسیون گفت: هنوز حکمی رسمی به دست من نرسیده است و افشین داوری طی تماس تلفنی موضوع دبیری فدراسیون والیبال را با من مطرح کرده است.

وی ادامه داد: هر وقت حکم دبیری بیاید کارم را در فدراسیون والیبال شروع می‌کنم که به نظرم این ابلاغ بعد از بازی‌های فینال لیگ برتر اعلام می‌شود.

با توجه به اینکه با خانواده ام در مشهد اقامت می‌کنیم بعد از رسمی شدن حکم دبیری ام به طور موقت در تهران ساکن می‌شوم تا نتیجه انتخابات فدراسیون مشخص شود و ببینیم که داوری در سمت خود باقی می‌ماند یا نفر دیگری جایگزینش می‌شود.


بیشتر بخوانید: ماجرای انصراف والیبال بانوان ایران از جام باشگاه‌های آسیا



انتهای پیام/

قوچان‌نژاد دبیر فدراسیون والیبال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار