ضرورت حفظ کاربری اراضی کشاورزی در استان /مردم تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی را به سامانه ۱۳۱ گزارش کنند

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان با تاکید بر ضرورت حفظ کاربری اراضی کشاورزی در استان از مردم خواست تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی را به سامانه ۱۳۱ گزارش کنند.

ضرورت حفظ کاربری اراضی کشاورزی در استان /مردم تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی را به سامانه ۱۳۱ گزارش کنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،جمال انصاری مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان  با تاکید بر اهمیت و لزوم حفظ کاربری اراضی کشاورزی، راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ را گامی بسیار مهم در راستای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی دانست و عنوان کرد: از اقشار مختلف مردم انتظار می‌رود با مشاهده هرگونه تخلف در زمینه تغییر کاربری اراضی، مراتب را از طریق این سامانه گزارش کنند.

 انصاری همچنین با تاکید بر لزوم همکاری رسانه‌ها بویژه صدا و سیما در معرفی سامانه ۱۳۱ به مردم و تبیین اهمیت حفظ کاربری اراضی خاطرنشان کرد: آحاد مردم باید ضرورت و اهمیت حفاظت از خاک و لزوم حفظ کاربری اراضی کشاورزی در جلوگیری از به مخاطره افتادن امنیت غذایی را به خوبی درک کنند.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم استان زنجان در گزارش تخلفات تغییر کاربری از طریق سامانه ۱۳۱ افزود: طی سال جاری تاکنون ۸۵۹ گزارش مردمی در این سامانه ثبت شده است که نسبت به سال گذشته رشد ۲۰ درصدی دارد.

انتهای پیام/ن
 

ضرورت حفظ کاربری اراضی کشاورزی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.