زمان انتخاب داور دربی تغییر کرد

داور دربی ۸۹ بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در روز‌های ابتدایی نوروز ۹۸ مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران در حالی شنبه ۱۰ فروردین در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که در روز‌های اخیر شائبه‌های زیادی درباره انتخاب داور این بازی مطرح شده است و از گزینه هایی، چون علیرضا فغانی و اشکان خورشیدی به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های قضاوت این بازی نام برده شده است.

قرار بود مسئولان کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال روز گذشته جلسه‌ای تشکیل دهند و داور دربی ۸۹ را انتخاب کنند، اما با توجه به طولانی شدن برگزاری کلاس توجیهی داوران لیگ برتری این جلسه لغو شد.

داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون با تائید این موضوع اظهار داشت: ما قرار بود روز گذشته با تشکیل جسله داور دربی را انتخاب کنیم، اما با لغو جلسه این جلسه در یکی از روز‌های ابتدایی نوروز ۹۸ داور دربی را انتخاب می‌کنیم.

او درباره گزینه‌های اصلی قضاوت این بازی گفت: بار‌ها گفته ام تمام داوران لیگ برتری می‌توانند دربی را قضاوت کنند و گزینه‌های ما محدود به یک یا ۲ نفر نمی‌شود.

بازی استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ روز ۱۰ فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

طبق اعلام مهدی تاج و مسئولان کمیته داوران قرار است پیر لوئیجی کولینا، چهره شاخص داوری جهان و رئیس کمیته داوران فیفا هم برای بررسی سیستم آفلاین VAR در این بازی به تهران بیاید.


بیشتر بخوانید:

سهرابی: جامعه داوری نباید به جنجال‌ها دامن بزند/ ۲۴ داور برای قضاوت دربی شانس دارند

داورانی که در کانال تلگرامی داوری هستند اجازه قضاوت ندارند/ حضور کولینا در دربی تهران قطعی است


انتهای پیام/

داور دربی در نوروز مشخص می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
استقلال سرور
آخرین اخبار