مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی :

خط قرمز ما در تأیید صلاحیت ها، تخلفات و جرائم خواهد بود/سیاست زدگی مسئولان، التهاب را در جامعه افزایش می‌دهد

مدیر کل اطلاعات استان گفت :سیاست زدگی مسئولان، التهاب را در جامعه افزایش می‌دهد.

خط قرمز ما در تأیید صلاحیت ها، تخلفات و جرائم خواهد بود/سیاست زدگی مسئولان، التهاب را در جامعه افزایش می‌دهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی با اساتید حوزه علمیه استان گفت :  مسئولان کشور در ۲ سال آینده بر مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم تمرکز می‌کنند و در این مسیر از تخلفات و جرائم افراد چشم پوشی نخواهیم کرد.
 
وی به انتخابات پیش روی مجلس اشاره کرد و ادامه داد مردم مطمئن باشند در برخورد با فساد تعارفی نداشته و خط قرمز ما در تأیید صلاحیت ها، فساد یا تخلفات اقتصادی است.

این مقام امنیتی در بخش دیگری از سخنانش، تحلیلی از ابعاد مختلف فشار‌های دشمنان بر مردم کشورمان در ۳ حوزه اقتصادی، نظامی و اجتماعی ارائه کرد افزود: شکست‌های آمریکا در عراق، لبنان، سوریه، یمن، افغانستان، پاکستان و حتی برخی کشور‌های دیگرِ منطقه شرایط را به شکلی رقم زده که سیاست مداران آمریکا معترفند ایرانِ امروز، شکست ناپذیر است.
 
وی با اشاره به نگرانی و ترس آمریکایی‌ها از ادامه نفوذ جمهوری اسلامی، در منطقه و دنیا ادامه داد: امروز، ایران اولویت سیاست خارجی آمریکا نیست، بلکه "تنها" هدف دولت آمریکاست و به همین دلیل تمام تصمیمات مقامات آمریکایی برای جلوگیری از ادامه نفوذ ایران در منطقه و دنیاست.

در ابتدای این جلسه، ۱۰ تن از فضلا و مدیران حوزه علمیه ، نظرات خود را درباره موفقیت‌های نظام و در عین حال آسیب‌های اجتماعی موجود و همچنین اقدامات بایسته در گام دوم انقلاب بیان کردند.
 
انتهای پیام//ا.س
 

جلسه هم اندیشی با اساتید حوزه علمیه استان با مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.