آغاز طرح نوروزی هلال احمر در همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان همدان از آغاز طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه سال جاری خبر داد.

آغاز طرح نوروزی هلال احمر در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهروز کارخانه ای، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همداندر گفتگو با ما با اشاره به اینکه آمادگی کامل نیروی امدادی استان در ایام نوروز را داریم افزود: ایام نوروز در این پایگاه‌ها ۱۱۴ نفر روز به مسافرانی که به شهر‌های استان سفر می‌کنند، خدمات می‌دهند.

وی اضافه کرد: ۵۱ پایگاه فوق شامل ۱۵ پایگاه ثابت، ۹ سیار، ۱۰ فضای دوستدار کودک، ۶ خیمه نماز و ۱۱ ایستگاه سلامت است که در راستای حفظ سلامت و ایمنی مسافران خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند.

کارخانه‌ای خاطرنشان کرد: مسافران در این پایگاه‌ها استراحت کوتاهی کرده و از برنامه‌های شاد و گوناگون این مراکز بهره مند می‌شوند که این موضوع در رفع خستگی راننده‌ها و کاهش سوانح جاده‌ای اثر گذار است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: افزون بر پایگاه‌های ویژه نوروز پایگاه امداد و نجات در سطح جاده‌ها و مسیر‌های استان مشغول فعالیت هستند، که شامل ۱۲ پایگاه ثابت، ۷ ایستگاه موقت، ۱ ایستگاه، اما ونجات کوهستانی، امداد هوایی، ۹ شیفت در شعبه‌های مختلف، ۲۱ آمبولانس، ۱۰ خودرو نجات و ۱۰ خودرو کمک دارخدمات رسانی می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: امسال به ۸۰۰ نفر نیازمند کمک مالی در قالب بسته های حمایتی انجام می شود.

وی گفت: همدان از نظر برخورداری از خودرو‌های امدادی در بین استان‌های همجوار وضعیت مناسب تری دارد.

کارخانه‌ای یادآورشد: مسافران نوروزی در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات پزشکی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و از خدمات این بخش هلال احمر نیز بهره‌مند شوند.

طرح امداد نجات نوروزی در استان همدان از ۲۵ اسفند و طرح ایمنی سلامت از ۲۸ اسفند ماه آغاز و تا ۱۷ فرودین ۹۸ ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ج

آغاز طرح نوروزی هلال احمر در همدان

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.