وشوکاران سیستان و بلوچستان ۱۳۴ مدال کشوری و جهانی کسب کردند

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: ووشو کاران این استان از ابتدای امسال تاکنون با درخشش در عرصه‌های کشوری و جهانی موفق به کسب ۱۳۴ مدال رنگارنگ شدند.

وشوکاران سیستان و بلوچستان ۱۳۴ مدال کشوری و جهانی کسب کردند به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عباس شیبک رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: ووشو کاران سیستان و بلوچستان امسال ۱۷ مدال طلا، سه مدال نقره و چهار مدال برنز رقابت‌های جهانی را به گردن آویخته و برای استان افتخارات بزرگ به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: همچنین کسب ۳۰ مدال طلا، ۲۹ نقره و ۵۱ برنز رقابت‌های سبکی کشور و انتخابی تیم ملی از دیگر موفقیت‌های ووشو کاران سیستان و بلوچستان در سالجاری بوده است.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان قهرمانی رقابت‌های ووشو دانشجویان کشور، نایب قهرمانی در رقابت‌های بانوان کشور، نوجوانان و استعداد‌های برتر کشور و رقابت‌های نوجوانان و جوانان کشور را از دیگر موفقیت‌های ووشو کاران این استان در میادین ملی برشمرد.
وی گفت: علیرضا ریگی در رقابت‌های دانشجویان جهان مدال طلا و یاسین شهرکی مدال برنز رقابت‌ها جهانی برزیل را برای سیستان و بلوچستان به ارمغان آوردند.
شیبک میزبانی از رقابت‌های کشوری دانشجویان، بانوان ساندای سنتی، یادواره شهدای ووشو کشور و رقابت‌های بین المللی جام صلح و دوستی را از دیگر اقدامات امسال این هیات در معرفی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان عنوان کرد.
وی بیان کرد: هیات ووشو همچنین افتخار دارد برای نخستین بار در تاریخ ورزش سیستان و بلوچستان میزبان رقابت‌های بین المللی شد.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین این هیات برای نخستین بار در جهان رقابت‌های ووشو ساحلی را امسال در چابهار به صورت منطقه‌ای برگزار کرد.

وی خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و ۱۵۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ع

وشوکاران سیستان و بلوچستان ۱۳۴ مدال کشوری و جهانی کسب کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار