معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از بارش باران در گردنه‌ها و بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز جمعه ۲۴ اسفندماه ابری همراه با بارش پراکنده در گردنه‌ها و مناطق سردسیر و کوهستانی با بارش برف و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه این وضعیت جوی از اواخر روز جمعه بتدریج با کاهش ابر پیش بینی می‌شود. افزود:آسمان استان در روز شنبه ۲۵ اسفندماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:این وضعیت جوی در روز یکشنبه ۲۶ اسفندماه نیز صاف تا نیمه ابری از بعدازظهر بتدریج ابری از سمت غرب استان همراه با بارندگی در مناطق سردسیر و کوهستانی با بارش برف و وزش باد همراه خواهد بود.

اسدی افزود: آسمان مازندران روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه ابری همراه با بارش باران در ارتفاعات مه‌آلود با بارش برف، کاهش دما و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی گفت: وضعیت جوی استان در روز سه شنبه ۲۸ اسفندماه ابری همراه با بارش پراکنده در ارتفاعات مه‌آلود با بارش پراکنده برف بتدریج با کاهش ناپایداری خواهد بود.

انتهای پیام/آ

پیش بینی هوای مازندران

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار