تئاتر "شاید جایی دیگر" نوروز ۹۸در نایین روی صحنه می‌رود

سرپرست گروه تئاتر نایین گفت: تئاتر "شاید جایی دیگر" با مضمون شهید و شهادت در ایام نوروز در نایین به روی صحنه می‌رود. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، غلامرضا کریمی گفت: گروه تئاتر" میثاق" این شهرستان متشکل از ۱۲ دانش آموزان هنرمند دبیرستانی دختر و پسر در ایام نوروز، بعد از اجرای موفق تئاتر چند سال پیش"اینجاکربلاست"در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، این بار با اجرای تئاتر "شاید جایی دیگر" در ایام نوروز، میزبان نگاه هنرمندان و فرهنگ دوستان نایینی است.

این سرپرست تئاتر افزود: در این اجرا، نمایش نامه‌ای با محتوای شهید و شهادت تنظیم شده است که اشاره به خانواده‌ای دارد که بر خلاف اینکه پدر و دو پسر خانواده مقید و پایبند به مسائل مذهبی نیستند پسر دیگر خانواده شدیدا به این مسائل اعتقاد و با پیش گرفتن رویه‌ی اعتقادی و خدا شناسی خود نهایتا در جهبه حق علیه باطل به مقام والای شهادت می‌رسد و در نهایت پدر و دو فرزند پسر دیگرش با موضوعاتی که در این بین می‌گذرد ناخودآگاه به ریسمان اعتقادی و محکم فرزند شهید خانواده متصل و توبه می‌کنند.

وی تصریح نمود: جایگاه تئاتر در سطح شهرستان با توجه به وجود پتانسیل‌ها و چهره‌های فرهنگی این شهرستان ویژه میباشد هر چند که دستخوش ناملایمات بی امکاناتی قرار گرفته است، اما با وجود دانش آموزان مستعد و روحیه تلاشگری و خستگی ناپذیریشان قصد داریم فعالیت خود را بیش از پیش کرده و در آینده‌ای نزدیک بستر حضور و اعزام به جشنواره‌های استانی و کشوری را فراهم کنیم.

گفتنی است، اولین اجرای گروه تئاتر "میثاق" با عنوان "شاید جایی دیگر" به نمایشنامه نویسی هادی حجازی، چهارم فروردین ۹۸ آغاز خواهد شد و علاقمندان بصورت رایگان می‌تواند نظاره گر ایفای نقش هنرمندان نایینی باشند.

 

انتهای پیام/پ

شاید جایی دیگر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار