بازدید آیت‌الله خامنه‌ای از مناطق بمباران‌شده تهران در سال ۱۳۶۶ +عکس

صفحه مجازی «دفاع مقدس» وابسته به دفتر رهبر انقلاب، تصاویری قدیمی از بازدید آیت‌الله خامنه‌ای از مناطق بمباران شده تهران را منتشر کرد.

بازدید آیت‌الله خامنه‌ای از مناطق بمباران‌شده تهران در سال ۱۳۶۶ +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دهم اسفند ماه سال ۱۳۶۶ حمله موشکی رژیم بعث عراق به تهران آغاز شد که بر اثر این حمله بیش از ۱۵ تن از هموطنان به شهادت رسیدند.

همزمان با سالروز این حمله موشکی، صفحه اینستاگرام «دفاع مقدس» از صفحات وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، ضمن انتشار تصاویری از  بازدید آیت‌الله خامنه‌ای از مناطق بمباران‌شده شهر تهران در اسفندماه سال ۶۶ به روزرسانی شد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

‌ آیت‌الله خامنه‌ای: «مدّتهای طولانی شهرهای ما چه شهرهای مرزی و چه بعداً حتّی تهران و اصفهان و بسیاری از شهرهای دیگر، زیر تهاجم وحشیانه و کور موشکهای صدّامی قرار داشت؛ در محلّات مختلف همین شهر تهران، موشکهای صدّامی می‌آمد؛ موشکهایی که به‌ وسیله‌ کشورهای اروپایی تجهیز شده بود و فروخته شده بود، به‌وسیله‌ی آمریکایی‌ها هدایت می‌شد؛ اهداف به آنها نشان داده می‌شد؛ اهداف نظامی با عکس‌برداری‌های هوایی در اختیار دشمن قرار می‌گرفت.» ۹۴/۱/۳۰

بازدید آیت‌الله خامنه‌ای از مناطق بمباران‌شده تهران در سال ۱۳۶۶ +عکس

بازدید آیت‌الله خامنه‌ای از مناطق بمباران‌شده تهران در سال ۱۳۶۶ +عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار