سخنگوی آتش نشانی مطرح کرد؛

همکاری آتش نشانی و آموزش و پرورش برای کاهش خطرات چهارشنبه سوی

ملکی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای کاهش خطرات چهارشنبه سوری از همکاری آموزش و پرورش با این سازمان خبر داد.

دولتیاری/ همکاری آتش نشانی و آموزش و پرورش برای کاهش خطرات چهارشنبه سوی/ برگزاری ۳ مانور ایمنی در مدارس تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی در برنامه پرسشگر درباره تمهیدات آتش نشانی با آموزش و پرورش برای کاهش خطرات جشن پایان سال اظهار کرد: اطلاع‌رسانی درباره مراسم چهارشنبه پایان سال در عرض یک شب محقق نمی‌شود و باید همه نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند، البته طی سالیان اخیر آموزش و پرورش همکاری خوبی با سازمان آتش نشانی برای کاهش خطرات چهارشنبه سوری داشته و همچنین رعایت مسائل ایمنی در برخی دروس گنجانده شده است.

سخنگوی آتش نشانی تهران با اشاره به اینکه باید تخلیه هیجان در این روز‌ها درست صورت گیرد، گفت: معلمان و مربیان مدارس باید به فراخور گروه سنی دانش آموزان آموزش‌هایی را برای آن‌ها در نظر بگیرند و از خطرات مواد دست ساز و آتش زا برای دانش آموزان صحبت کنند.

ملکی ادامه داد: مدارس با برگزاری مسابقات و برنامه‌های شاد می‌تواند از خطرات این مراسم بکاهند، همانطور که در بسیاری از کشور‌ها چنین جشن‌هایی وجود داشته و به عنوان جاذبه توریستی مطرح می‌شود.

وی اظهار کرد: هفته گذشته برای مقابله با خطرات ناشی از جشن پایان سال ۱۰ مانور بزرگ در تهران انجام شد که ۳ مانور در مدارس بود و همکاران ما با حضور در مدارس از خطرات مواد آتش زای دست ساز گفتند و راه مقابله با آن نشان داده شد.

سخنگوی آتش نشانی تهران تصریح کرد: کارشناسان ما در اسفند ماه به طور متمرکز بر داشتن جشن چهارشنبه سوری ایمن تمرکز داشتند و حتی وزیر آموزش و پرورش هم هفته گذشته در مانور ایمنی یکی از مدارس حضور یافت و به طور کلی در هر مدرسه‌ای که درخواست داده شده باشد مانور ایمنی برگزار کرده‌ایم.
 
انتهای پیام/

برگزاری جشن چهارشنبه سوری ایمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار