بیش از ۵۴۰۰ نفر از پرسنل انتظامی در لرستان آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی

فرمانده انتظامی لرستان گفت: پنج هزارو ۹۴۰ نفر از پرسنل انتظامی در این استان تعطیلات نوروز امسال آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان  اظهار داشت: تا شروع تعطیلات نوروز ۳۱ ایستگاه پلیس راه اندازی می‌شود، همچنین در ۴۸ نقطه استان در تعطیلات ایست و بازرسی موقت را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار شبگرد و نگهبان محله تعطیلات نوروز در معابر مستقر می‌شوند، افزود: در مراسم چهارشنبه آخر سال که جزو طرح امنیتی پایان سال نوروزی محسوب می‌شود با خودرو‌هایی متخلف برخورد کرده و تا پایات تعطیلات توقیف می‌شوند.

به گفته وی در نوروز ۹۷ تعداد ۱۵ هزارو ۳۹۸ تصادف در جاده‌های استان رخ داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش یافت، اما تعداد تلفات جاده‌ای سه درصد و تعداد مجروحین هشت درصد نسبت به سال قبل کاهش داشت.

وی همچنین کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در استان را از دغدغه‌های ناجا عنوان کرد و افزود: شعار نوروز امسال نشاط بهاری، نظم و قانون مداری، پرهیز از خطر، آرامش در سفر است.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه ۷۳۴ واحد گشت خودوریی در جاده‌های استان مستقر هستند اضافه کرد: طرح نوروزی پلیس و دستگاه‌های خدمات رسان از ۲۵ اسفندماه سالجاری آغاز و تا ۱۷ فروردین سال آینده اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/م

۵۹۴۰ نفر در لرستان آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.