تجربه، ترس و هیجان در اولین قسمت از فینال «عصرجدید» / قسمتی که تماشای آن به افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود+ فیلم

اولین قسمت از فصل دوم مسابقه استعدادیابی «عصرجدید» شب گذشته با حضور چهارگروه به روی آنتن رفت.

تجربه ترس و هیجان در اولین قسمت از فینال «عصرجدید» / قسمتی که تماشای آن به افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیونگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان یافتن فصل مقدماتی بزرگترین مسابقه استعدادیابی ایران، نوبت به پخش دور دوم این رقابت مهیج فرارسیده است. ۶۰ اجرای برتر دوره نخست این برنامه، بعد از آموزش یک هفته‌ای در باشگاه مهارت و زیر نظر مربیانی از حوزه‌های مختلف، آماده‌اند تا قسمت به قسمت، پازل «عصرجدید» را تکمیل کنند.

‌شرکت‌کننده‌ها در ابتدا با ۴ضربدر قرمز رنگ هیات داوران روبه رو هستند و باید با اجرای قدرتمند خود، رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، بشیر حسینی و امین حیایی را مجاب کنند تا ضربدر‌ها سفید شود.

دربخش ابتدایی داوران درباره رای‌های خود در فصل اول توضیح دادند و نونهالی گفت: من با توجه به میانگین کیفی شرکت کنندگان رای دادم، اما در فصل اول به خاطر دو رای منفی و یک رای مثبت خود پشیمان هستم البته باید بگویم رای من تاثیری در نتیجه نهایی نداشت چراکه ما سعی کردیم رای نهایی ما عادلانه باشد.

عظیمی نژاد بیشترین رای منفی در فصل اول به شرکت کنندگان داد او نیز گفت: من هم رای منفی به دو خواننده دادم که کاش اجازه می‌دادم در به نظرم باید رای مثبت خود را اعلام می‌کردم.

حیایی نیز با دادن بیشترین رای مثبت در فصل اول اعلام کرد: در فصل دوم داوری بسیار سخت‌تر خواهد بود و نقاط ضعف افراد در باشگاه مهارت برطرف شده است، به همین منظور امیدوارم شاهد اجرا‌های خوبی در این مرحله باشیم.

اجرای اول فصل دوم را پارسا خائف در حوزه خوانندگی سنتی بود. او توانست با اجرای مسلط رای مثبت داوران را دریافت کرد.

اما اجرای دوم به خاطر داشتن لحظات خطرناک علیخانی از مخاطبان درخواست کرد که این بخش را مشاهده نکنند و کنار صفحه تلویزیون نشانه ۱۷- تا پایان اجرای دوم ثبت شد. 

گروه ضامن آهو اجرای دوم را روی صحنه «عصر جدید» به عهده گرفتند و توانستند با اجرای بسیار حساس فقط سه رای مثبت دریافت کنند.

یسرا سلیمانی اجرای سوم «عصر جدید» را به عهده گرفت و به محاسبات ریاضی پرداخت، اما نسبت به اجرای فصل اول به دلیل استرس چند خطا داشت.

علیخانی گفت: برای اینکه استرس تو کمتر شود، حاضریم کمکت کنیم. مثلا برنامه را برایت متوقف کنیم و شما در پشت صحنه کمی آرام شوی!

سلیمانی صادقانه گفت: کاری از دست شما برنمیاد من باید استرسم کنترل کنم. این عادلانه نیست و من نمیتوانم این موضوع قبول کنم.

علیخانی گفت: اعتراف میکنم یکی از قانع‌ترین جواب‌ها را در «عصر جدید» شنیدم.

اجرای نمایش ورزشی گروه آرمیک (اکبر رسولی و محمد جلیلی) آخرین اجرای فصل دوم «عصرجدید» بود که توانستند دو رای منفی و دو رای مثبت دریافت کنند.

در فصل دوم داوران دو اجرا را در هر برنامه انتخاب می‌کنند که انتخاب نهایی به عهده مخاطبان خواهد بود.

در پایان قسمت اول داوران پارسا خائف وگروه ضامن آهو را به عنوان برگزیده انتخاب کردند و حالا از امشب باید منتظر رای مردم باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
بهترین و عالی ترین برنامه ، برنامه عصر جدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
سلام یعنی واقعا آدم کیف میکنه ک هر کدوم از اجراها بره بالا یا نره بالا آدمهاش سر ب سجده میزارن واقعا خوش ب حالشون ک اینقده خدارو دوست دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
یعنی فک کنم ب آقای علیخانی باشه هیچ کس رو نمیزاره بره یا لا اقل دست خالی بابا دست مریزاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
سلام .واقعا ک عالی عالی مخصوصاالان ک چراغ رای دادن داورا برعکس شده واقعا ک خیلی کار عالیه ب نظر هر کی اومده خداخیرش بده.دفعه ی قبلی یعنی باهر چراغ قرمزی ک داورا میدادن من حالم بد میشد
داورا رو هم ک نگو هرچی بگم عالین کم گفتم خداشانس بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
عالي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام ،ضمن تشکر از برنامه خوب عصر جدید و مجری وکارگردان توانمند آن ،متاسفانه برنامه اجرای شمشیر بازی که بازی بسیار خطرناکی است واحتمالا جوانان ونوجوانان را تحت تاثیر قرار داده ویحتمل ممکن است بچه با کارد آشپزخانه به چنین تمرینات خطر ناکی دست بزنند ،نشان دادان چنین برنامه هایی چه تاثیری جز تخریب روحیه مردم دارد .من واقعا برای داورانی که به این بازی خطرناک وداعشی رای مثبت دادند متاسفم
United States of America
محمد
۱۷:۴۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
مرحبا، واقعأکه مرحبا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
این علیخانی واقعا رو مخه ... خیلی تو کار داورا دخالت میکنن ونظرش رو تحمیل میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
من داور هستم اقای علیخانی شما دوتا مجری گری خوبی داشتین ولی میشه رو مجرگری شماحساب بازکرد بیشترتلاش کنیدکه بیشتر مجری شین ولی باهمه حالا من رای م را سفید نگهمیدارم تا داوران دیگه چی شود ولی من صداسیماآشنادارم گه مجری گری حرفه ای شین به هرحال تمرین زیلد کنید خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
- چرا فردی که ثبات نظر ندارد مانند رویا نونهالی به عنوان داور !!!؟؟؟ انتخاب می شود ؟
- به گونه ای که در این برنامه موجب تعجب آقای علیخانی واقع شد : که چطور در برنامه گذشته به همین شرکت کننده رای مثبت داده و دراین برنامه رای منفی !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
عزیزم اون برنامه برنده باشو گفت حرامه ،کجای کاری؟
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۰:۳۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
به خدا زشته چرا تقلید بابا با ابروی ملت بازی نکنید.پشت پرده این عصر جدید همون عصر شیطان است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
بنده می خوام یک نکته ای رو در مورد خانم یسرا سلیمانی خدمتتون عرض کنم و از سایت دوست داشنتی خبرنگاران جوان استدعا دارم این مطلب رو منتشر کنید و در صورت داشتن ارتباط با مسئولین برنامه عصر جدید حتما به اطلاع این دوستان برسونید.
برنامه عصر جدید در پی اکتشاف اسعدادهاست. خانم یسرا یک نابغه ریاضی است وبدون شک و البته با تاییدات خداوند متعال در آینده می تواند به یک استعداد درخشان تبدیل شود. حاصل برون ده ذهنی این دختر عزیز احتمالا نه تنها برای ملت ایران که شاید برای جامعه بشری سودمند خواهد بود. ضمن عرض ادب واحترام برای داوران عصر جدید، باید بگویم ایشان به هیچ وجه دارای وجاهت علمی برای نظردادن در مورد خانم یسرا نیستند، تنها می توانند برای اجرای حرکات نمایشی نظر دهند. شاید اشکال به سازنده برنامه بازگردد که همه افراد را می خواهد از یک فیلتر بگذراند. در هر حال هر کس می تواند تنها در حوزه ای که خود فعالیت دارد نظر دهد. در مورد یسرای عزیز باید استادان ریاضی نظر دهند که آیا پیشرفتی در سطح اندیشه ی او اتفاق افتاده یا خیر؟
به نظر بنده رای ندادن داوران به یسرا و در عوض رای دادن به حرکات آکروباتیک که بلافاصله بعد از او انجام شد، نشان دهنده سطح سلیقه جامعه ای است که اهل اندیشیدن نیست. یک فکر منظم وریاضیات محور قطعا می تواند جامعه ای را سامان بخشد. در حالیکه انجام اعمال آکروباتیک نهایتا چند دقیقه آم ها را به هیجان می آورد.
خواهش می کنم این مطلب را در صورت امکان به داوران عصر جدید منتقل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۰:۲۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
دوست عزیز به این صورت که شما میگید این خانوم ریاضیدان خدای ناکرده نیاز به اهدای عضو داره.ایشون نیاز به منت دیگران ندارد علم رو دارد در اینه موفق است.چه انتظاری از این برنامه لیبرای دارید.نمیشه دیگه توی کشورهای متمدن باید اول پروسه مدرک گرایی رو این خانوم رد بکنند .حالا تا بعد.اگر حضرت ابن سینا هم بود بازم......حرفی نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
بنظر منم داوری در اینجور برنامه ها اصلا درست نیست .چون هر رشته ای داور متخصص در همون رشته را میخواد.
این برنامه هم فقط برای سرگرم کردن مردم و جذب مخاطب درست شده.
Canada
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
با این نظر کاملا موافق هستم. رای منفی داوران کاملا غیر کارشناسی و غیر حرفه ای بود و اصولا از نظر علمی درصدی از خطا در این محاسبات که بطور مکرر انجام میشود و آن هم همراه با عمل دیگری مثل راکت زدن قابل قبول است. داوران این برنامه از سطح تحصیلات بالایی برخوردار نیستد . مثلا خانم نونهالی اصلا بطور تجربی و گذراندن چند دوره کوتاه مدت بازیگر شده اند و اصلا مدرک تحصیلی و تحصیلات اکادمیک حتی در زمینه کاری خودشان هم ندارند. رای افراد غیر کارشناس به شدت میتواند اثر تخریبی روی استعداد های شرکت کننده در این برنامه داشته باشد و باید این کار بصورت درست انجام شود یا هر چه سریعتر متوقف شود.
Canada
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
با این نظر کاملا موافق هستم. داوران این برنامه اصلا در جایگاه کارشناس خبره نیستند و شما استعدادهای کشور را با داوری این افراد در معرض آسیب قرار داده اید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
این موضوع استعداد نیست اگرم باشه به کار نمیاد اینا رو به اسم کلاسای چرتکه و اموزش ریاضی به خورد بچه هایی میدن که تواین سن نیاز به بازی دارن نیاز به حرکت دارن اون بچه ای که میاد حرکت اکروبات میزنه نهایتا بعدن میتونه ی مربی یا داور خوب بشه اما یسراجان و امثال اون چیو اموزش بدن؟؟؟
من رشته ام ریاضیه اما هیییچکدوم اینها به درد من نمیخوره در حد عادی لازمم میشه و تو کنکور هم همونو میخوان ازم کلی کتاب کار دارم که کلی فرمول رنگ و وارنگ و عجیب داده اما فقط خوندنشون من میرنجونه اما کنار درس اسکیت حرفه ای کار میکنم و آرامش دارم دختر و دایی من هم یه هفته چرتکه میرفت اما فقط مجبور میشد کلی فرمول های بی ارزش را حفظ کنه و حسابی خسته میشد ریاضی فقط نیاز به محاسبه نداره اگه واقعا استعداد ریاضی داره باید آموزش های دیگه هم ببینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
ببخشید دوست عزیز فکر کنم شما رو به زور فرستادن کلاس ریاضی.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
عالی بود....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
چی عالی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
مگه آیت الاه مکارم نفرمودند که حرام است؟؟؟
Netherlands
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اون برنده باش و مسابقات ستاره مربعی ای بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
منظورت مسابقات هرمیه این که هرمی نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
آقای مکارم چرا همون ماه اول فتوا ندادن و گذاشتن بعد از چندماه فتوا دادن ؟؟ میشه اینو ازشون بپرسین.
یه سوال دیگه آیا از اپلیکیشنهایی که ازشون برای خرید شارژ و...استفاده میکنیم و وارد قرعه کشی میشیم ، جایزه میدن بخت آزمایی نیست ؟