تبریزی: باید در این دیدار پیروز می شدیم/ پنالتی درست بود

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تیم‌های بالای جدول بازی‌های خود را برده بودند و ما نیز در هر صورت باید این دیدار را پیروز می‌شدیم.

تبریزی: باید در ایندیدار پیروز می شدیم/ پنالتی درست بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی تبریزی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی مقابل تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اهمیت این دیدار گفت: تیم‌های بالای جدول بازی‌های خود را برده بودند و ما نیز در هر صورت باید این دیدار را پیروز می‌شدیم. خدا را شکر بازی سختی را پیروز شدیم و سال ۹۷ را به خوبی پشت سر گذاشتیم.

او در مورد صحنه‌ی پنالتی گفت: صد در صد پنالتی درست بود و در آن صحنه مصدوم شدم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد خوشحالی بعد از گلش گفت: از اینکه گل زدم خوشحال بودم. دیدار دشواری بود و دوست داشتم تیمم برنده باشد و گل را که زدم اعلام کردم من زدم.

تبریزی در مورد فاصله‌ی کم بین تیم‌ها در جدول لیگ گفت: همه تیم‌ها پیشرفت کرده اند و فوتبال ایران بهتر شده است. اختلاف زیادی بین تیم‌ها نیست.

او درباره قرار گرفتن در ترکیب بازی دربی گفت: همه تلاش می‌کنیم تا به استقلال کمک کنیم.  به نظر سرمربی بستگی دارد و همه برای پیراهن استقلال تلاش می‌کنیم.

تبریزی در مورد امتیاز‌های خوبی که در چند بازی اخیر بدست آورده اند گفت: فاصله زیادی با تیم‌های بالای جدول داشتیم و شرایط ما بهتر شده و به قهرمانی امید داریم.


بیشتر بخوانید:

 خمارلو: هر قدر جلو می‌رویم اوضاع داوری بدتر می‌شود

شاهرودی: باید به بازی با ترکمنستان ویژه نگاه کنیم/ کادرفنی تیم ملی امید بدشانس است

استقلال تهران ۱ - نساجی صفر/ شاگردان شفر سال ۹۷ را با پیروزی به پایان رساندند + حاشیه‌ها


انتهای پیام/

صحبت های تبریزی بعد از پیروزی مقابل نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار