روستاهای آبادان آماده استقبال از مهمانان و گردشگران نوروزی

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز آبادان از افزایش کیفیت خدمات روستایی در این شهرستان به منظور استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد.

جمال عامری‎نسب دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز آبادان امروزدر گفتگو گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با تأکید بر رفع مشکلات روستاهای آبادان برای ایام نوروز گفت: از دهیاران روستایی خواسته‎ایم تا به منظور استقبال از مهمانان نوروزی، پاکسازی روستاها، رسیدگی به تابلوهای معرفی مسیر، خیابان‎ها، بهسازی و تنظیف مدارس و محل اسکان مهمانان نوروزی و رفع عیوب از کلیه تأسیسات موجود در پروژه‎های فضای سبز را در فرصت باقی‎مانده تا آغاز نوروز در دستور کار قرار دهند.

وی از آماده‎سازی چادر نماز در سطح روستاها برای مهمانان نوروزی و برای روستاهایی که قابلیت گردشگری را دارا هستند به عنوان یکی دیگر از اقدامات ستاد خدمات سفر شهرستان آبادان برای نوروز ۹۸ نام برد و ادامه داد: از دهیاران روستایی خواسته‎ایم تا مفاد دستورالعمل را به صورت مستمر به اجرا گذارند و نتیجه را به دبیرخانه ستاد خدمات سفر شهرستان انعکاس دهند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر آبادان همچنین از دهیاران خواست تا ضمن هماهنگی کامل با عوامل انتظامی و رصد کلیه تحرکات، هرگونه موارد امنیتی را در اسرع وقت به مجموعه بخشداری مرکزی گزارش نمایند.

عامری‎نسب گفت: با توجه به ظرفیت‎ها و جاذبه‎های فراوانی که در روستا وجود دارد، دهیاران می‎توانند نقش مؤثری در توسعه گردشگری روستایی و رونق اقتصادی ایفا کنند.

وی افزود: خوزستان با داشتن امکانات، ظرفیت‎ها و پتانسیل‎های گردشگری اقبال مسافرپذیری و جذب گردشگر را به خوبی دارا است و دهیاران می‎توانند با تدابیر اتخاذشده و ارائه راهکارهای مناسب زمینه جذب گردشگر و ارتقای گردشگری روستایی را به روستاها فراهم کنند.

انتهای پیام/ د

میزبانی روستاهای آبادان از گردشگران نوروزی

برچسب ها: نوروز98 ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.