رئیس اداره هواشناسی زاهدان گفت: وزش باد شدید و گردوخاک سبب شد تا غلظت ذرات معلق در هوای زاهدان به ۳ هزار و ۸۱۷ میکروگرم بر متر مکعب یعنی ۲۵ برابر حد مجاز رسید.

آلودگی هوای زاهدان به ۲۵ برابر حد مجاز رسیدمحسن بستانی رئیس اداره هواشناسی زاهدان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: : تا صبح امروز بیشینه سرعت وزش باد در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۹۰ کیلومتر بر ساعت رسید و گردوغبار حاصل از آن دید افقی و کیفیت هوا را به شدت کاهش داد.

وی با بیان اینکه همچنان وزش باد شدید و گردوخاک در زاهدان ادامه دارد، افزود: تا کنون کمینه دید افقی در محدوده فرودگاه بین المللی زاهدان به ۵۰۰ متر رسیده است.

بستانی در بخش دیگری با اشاره بر اینکه وزش باد شدید و گردوخاک تا پایان وقت امروز در برخی نقاط نیمه شمالی استان ادامه دارد، گفت: در شمال استان وزش باد رفته رفته آرام می‌شود، اما در زاهدان و برخی نواحی نیمه شمالی تا اواخر وقت وزش باد و گردوخاک ادامه دارد.

رئیس اداره هواشناسی زاهدان ادامه داد: هم اکنون وزش باد شدید و گردوخاک در بخش‌هایی از محور‌های مواصلاتی منتهی به زاهدان به ویژه زاهدان-نصرت آباد-بم، زاهدان- زابل و زاهدان-نهبندان جریان دارد.

انتهای پیام/ع

 آلودگی هوای زاهدان به ۲۵ برابر حد مجاز رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار