آنروا خواستار ادامه ارائه کمک‌های مالی به این آژانس شد

آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی در سازمان ملل از نهاد‌های کمک‌کننده که خلا مالی ناشی از توقف کمک‌های آمریکا را به این نهاد پر کرده‌اند، درخواست کرد در سال ۲۰۱۹ نیز به آنروا کمک کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، رئیس آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی در سازمان ملل متحد (آنروا) که وظیفه کمک به ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار آواره فلسطینی را بر عهده دارد از نهاد‌های کمک‌کننده که خلا مالی ۴۴۶ میلیون دلاری ناشی از توقف کمک‌های مالی دولت آمریکا را به این نهاد پر کرده‌اند، درخواست کرد امسال نیز با سخاوت به کمک‌های خود ادامه دهند. 

پییر کراهنبل، رئیس آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی در سازمان ملل متحد، شب گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد سال گذشته ما بحرانی غیرعادی ناشی از یک واکنش خارج از عرف معمول را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: از کمک‌کنندگان به خاطر حمایت‌های «استثنایی» آن‌ها که به آنروا امکان داد تا کل بودجه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلاری این آژانس در سال ۲۰۱۸ تامین شود تشکر می‌کنیم.

رئیس آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی تصریح کرد این آژانس برای سال ۲۰۱۹ نیز بودجه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلاری تصویب کرده است.

کراهنبل گفت: امسال آمریکا ۶۰ میلیون دلاری را که سال قبل به آژانس داده بود حذف کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فلسطین ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار