آماده باش ۱۰۰دستگاه خودرو راهنمایی و رانندگی برای چهارشنبه سوری

امشب ۱۰۰ دستگاه خودرو راهور برای جلوگیری از وقوع هر نوع اتفاق در شهربندرعباس آماده باش هستند.

آماده باش ۱۰۰دستگاه خودرو راهنمایی و رانندگی برای چهارشنبه سوری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سرهنگ صالح پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت:امشب ۱۰۰ دستگاه خودرو راهور برای جلوگیری از وقوع هر نوع اتفاق در شهربندرعباس آماده باش هستند.

وی افزود: ۵۰ دستگاه خودرو راهنمایی و رانندگی، ۳۰ دستگاه موتورسیکلت، ۲۰ گشت نامحسوس و ۳۰۰ نفر پلیس راهور در شهر بندرعباس آماده باش هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت:تمام معابر شهر بندرعباس از طریق ۶۰ دستگاه مانیتورینگ پلیس رصد می‌شود.

سرهنگ صالح پور افزود:افرادی که با خود مواد منفجره یا محترقه حمل کنند نیز به همراه وسیله نقلیه به پلیس اطلاعات و امنیت تحویل داده می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: با دستورقضایی خودرو‌هایی ترقه پرت کنند، سرعت زیاد داشته باشند و پرسه زنی کنند و لایی کشی کنند خودروی آن‌ها توقیف و تا پایان نوروز تحویل داده نمی‌شود.

سرهنگ صالح پور به خانواده‌ها توصیه کرد خودرو خود را در اختیار فرزندان قرار ندهند، اگر خانوادگی با ماشین بیرون می‌روند از بوق زدن بی مورد، بیرون آمدن از ماشین و لایی کشی خودداری کنند.

وی گفت: با موتور سوار‌هایی که کلاه ایمنی نداشته باشند و به صورت دسته جمعی حرکت کنند و مسیر را مسدود کنند برخورد قانونی می‌شود و به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ف

آماده باش برای چهارشنبه سوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.