نظارت ۶۰ گروه بازرسی از واحد‌های صنفی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت:۶۰ گروه بازرسی در طرح نوروزی به فعالیت واحد‌های صنفی توزیع، تولید وعرضه اقلام موردنیاز مردم نظارت می‌کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا خشنودمعاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با بیان اینکه ۶۰ گروه بازرسی در شبانه روز ازواحد‌های صنفی بازرسی می‌کنند افزود:هزار و ۸۲۱ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

 
وی با اشاره به اینکه از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز هزار و ۵۰۰ تخلف ثبت شده افزود:پرونده تخلف‌های صنفی پس از تنظیم به تعزیرات حکومتی ارسال و در صورت استمرار تخلف با همکاری مراجع دیگر اقدام به پلمپ این واحد‌ها می‌شود.
 
به گفته وی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه بازرسان اصناف بصورت مستمر در قالب تیم‌های بازرسی در سطح بازار حضور دارند.
 
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با بیان اینکه طرح بازرسی از اصناف در دو مرحله اجرا می‌شود، گفت: مرحله اول قبل از عید نوروز و مرحله دوم بعد از عید اجرا می‌شود.
خشنود گفت: در کنار این نظارت ها، برنامه ریزی لازم از طریق ستاد تنظیم بازار استان صورت گرفته است و نگرانی خاصی برای تامین کالا‌های اساسی مردم از قبیل: گوشت، مرغ، برنج وجود ندارد.
 
وی از مردم خواست تخلفات اقتصادی شامل گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، درج نکردن قیمت، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را از طریق تلفن ۱۲۴ یا به صورت حضوری به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش آنان رسیدگی شود.
 
حدود ۲۵۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان فعالیت دارند.
 
انتهای پیام/م 

نظارت گروههای بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان برواحدهای صنفی اصفهان

برچسب ها: وزارت صنعت ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.