رئیس بهداشت و درمان شهرستان دشتی خبر داد:

افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: با حضور وزیر بهداشت ،۴۷ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کلنگ زنی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،بحرانی رئیس بهداشت و درمان شهرستان دشتی،ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های درمانی و بهداشتی،به سفر اخیر رئیس جمهور به استان بوشهر اشاره کرد و گفت: در این سفر پرخیر و برکت با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ۴۷ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به ارزش ۶۰۸ میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ زنی شد.

رئیس بهداشت و درمان دشتی افزود: کلینیک تخصصی بیمارستان زینبیه (س) احداث شده است در این سفرمورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت و نقشی مهم در افزایش کیفیت خدمات تخصصی درمانی به مردم شهرستان ایفا می‌کند.

اصغر بحرانی از  استقرار پزشکان متخصص خبر داد و اظهار کرد: در بخش درمان، پس از پیگیری‌های مستمر، پزشکان متخصص در رشته‌های چشم پزشکی و ارتوپدی جذب شد و هم اکنون بخش ارتوپدی فعالیت خودرا آغازکرده و اعمال جراحی ارتوپدی در بیمارستان زینبیه (س) خورموج انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش چشم پزشکی این بیمارستان آماده ارائه خدمات است گفت: بخش چشم پزشکی بیمارستان دشتی به‌زودی با حضور متخصص چشم پزشکی آغاز بکار می‌کند.

رئیس بهداشت و درمان دشتی به پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت شهرستان اشاره و تصریح کرد:گام‌های مهم و تاثیرگذاری در راه تکمیل زیر ساخت‌های بهداشتی درمانی شهرستان دشتی برداشته شده است.

وی از آغاز فعالیت پایگاه سلامت در دشتی افزود: هم اکنون پروژه‌های احداث پایگاه سلامت لقمان حکیم، پایگاه سلامت امید، پایگاه اورژانس شهری خورموج و پایگاه اورژانس جاده‌ای چاووشی درحال انجام است.

بسیاری از خدمات درمانی،در شهرستان دشتی ارائه می شود

امام جمعه خورموج نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های مستمر مجموعه بهداشت ودرمان شهرستان در راه رسیدن به اهداف مورد نظر در این بخش و اقدامات صورت گرفته برای ارتقای حوزه سلامت شهرستان و رساندن آن به جایگاه در شان مردم شریف شهرستان دشتی گفت: باید هر چه بیشتر اعتماد مردم را به توانمندی‌های درمانی شهرستان جلب کرد که این امر نیاز به فرهنگ سازی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلح افزود: باید این باور در اذهان مردم ایجاد شود که برای بسیاری از خدمات درمانی تخصصی نیاز به مراجعه به سایر نقاط استان یا کشور نیست و بسیاری از این خدمات در سطح شهرستان قابل دریافت است.

وی ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند خورشیدحاجیانی در احداث کلینیک تخصصی بیمارستان زینبیه (س) و دیگر خیران حوزه سلامت شهرستان افزود: دربخش زیرساخت‌ها پیشرفت‌های قابل مشاهده و ملموسی در حوزه سلامت شهرستان حاصل شده است که رویدادی بسیار ارزشمنداست.

 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.