تمهیدات گمرک باشماق در ایام نوروز ۱۳۹۸

مدیرکل گمرک باشماق از آمادگی کامل برای همکاری با راهداری و پلیس راه استان در آستانه سال نو خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر کل گمرک باشماق گفت:در ایام نوروز و به منظور افزایش ظرفیت تردد درمحور‌های مواصلاتی و ارتقای ضریب ایمنی در محور‌های مواصلاتی سقز– مریوان- سنندج و بالعکس و ممنوعیت تردد کامیون‌ها وخودرو‌های ترانزیتی سوختی درروز‌های آغازین سال ۹۸ گمرک باشماق در رعایت این موضوع نهایت همکاری خود را با راهداری و پلیس راه انجام خواهد داد.

فرید حق پناه افزود: با توجه به تراکم کاری در روز‌های پایانی سال به منظور تسهیل در ارایه خدمات گمرکی مناسب و شایسته به خدمت گیرندگان، گمرک باشماق همانند سال‌های گذشته در این ایام نوبت کاری کارکنان خود را از اواخر اسفند ماه به صورت ۲۴ ساعته و در نوبت‌های کاری افزایش داده است که این امر موجب تسریع و تسهیل در روند فعالیت‌های تجاری وتردد مسافران از مرز رسمی باشماق خواهد شد.

حق پناه بیان کرد: سال ۹۷ در ایام تعطیلات نوروزی یک هزار و ۸۹۳ خودرو سواری و ۵۵ هزارو ۲۷۰ مسافر از طریق گمرکات استان کردستان تردد نمودند که کارکنان گمرکات استان کردستان با برقراری شیفت‌های کشیک نوروزی به آنان خدمات ارائه کردند.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه درسال جاری میزان تردد از مرز باشماق بیش از سال گذشته بوده پیش بینی می‌شود در ایام نوزوز سال ۹۸ تعداد مسافرین این مرز مسافری به نسبت سال گذشته رشد بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/ع

تمهیدات گمرک باشماق در ایام نوروز ۱۳۹۸

برچسب ها: گمرک ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.