تحصیل رایگان 500 هزار کودک افغانستانی در ایران

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک ایران گفت: ایران همواره میزبان چهار میلیون خارجی به ویژه افغانستانی ها بوده است و حدود 500 هزار کودک افغانستانی به طور رایگان در ایران تحصیل می کنند.

تحصیل رایگان 500 هزار کودک افغانستانی در ایرانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک ایران گفت: ایران همواره میزبان چهار میلیون خارجی به ویژه افغانستانی ها بوده است و حدود 500 هزار کودک افغانستانی به طور رایگان در ایران تحصیل می کنند.

به گفته محمود عباسی، دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک ایران، ایران در چهار دهه گذشته میزبان بیش از چهار میلیون اتباع خارجی بوده است، این در حالی است که کل اتحایه اروپا حضور چند 10 هزار آواره جنگ های سوریه و عراق و منطقه را بر نتافت و آوارگان با دیوار آهنین کشورهای اروپایی مواجه شدند. 

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک ایران با ابراز نگرانی از وضع کودکان یمن و فلسطین، سکوت و بی تفاوتی جامعه بین المللی نسبت به جنایات آل سعود و صهیونیست ها را در یمن و فلسطین موجب گستاخی بیشتر این رژیم ها دانست و محکومیت و پایان دادن به این جنایات را خواستار شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.