رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: طی ۲۴ ساعات گذشته ۸۴۷ بار با سامانه ۱۲۵ تماس برقرار شد که منجر به انجام ۱۴ عملیات شد.

انجام ۱۴ عملیات امداد و نجات در روز گذشته/ 10 ایستگاه و 161 نیروی عملیاتی و پشتیبان ایمنی شهروندان را تامین کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  محمدرضا بیاناتی رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: در روز گذشته (مصادف با شب چهارشنبه سوری)  شهروندان همدانی ۸۴۷ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند که منجر به ۱۴ عملیات اطفای حریق و ۲ عملیات امداد و نجات  شد.
وی گفت: مزاحمت‌های تلفنی با آتشنشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته رکورد زد و شاهد ۷۲۹ مورد تماس ایجاد مزاحمت بودیم.

رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان بیان کرد: در این مدت حجم وسیع تماس‌ها مزاحمت تلفنی بود.

بیاناتی اضافه کرد: اطفای حریق منزلی در کوی رضا «امید اکباتان»، پشت بام مغازه در خیابان صنعت، چهار مورد ضایعات در منطقه خضر، کوی رضوان، پردیس و بلوارجوان، ۲ مورد سطل زباله در اسلام شهر و شهرک بهشتی، ۲ مورد کانکس در دیزج و پارک لاله، باغ در شهرک الوند و نیز وسایل بازی در شهرک فرهنگیان در این مدت با حضور به موقع آتشنشانان همدانی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲ مورد عملیات نجات افراد محبوس شده در آسانسور توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ تماس برای مشاوره و راهنمایی و ۸۰ تماس اشتباه با سامانه ۱۲۵ صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در عملیات‌هایی انجام شده شاهد آسیب رساندن به برخی خودرو‌های آتشنشانان با پرتاب مواد محترقه نیز بودیم.

۱۰ ایستگاه و ۱۰۱ نیروی عملیاتی و فرماندهی مستقر و ۶۰ نیروی پشتیبان در قالب ۶۱ گروه عملیاتی برای تامین ایمنی شهروندان در شب چهارشنبه آخر سال فعالیت داشتند.

انتهای پیام/د.ا

برقراری ۸۴۷ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.