یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در بوکان پلمپ شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان از پلمپ یک واحد دندانپزشکی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

محمد عباسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، از پلمپ و جلوگیری از ادامه فعالیت یک واحد غیر مجاز دندانپزشکی، توسط کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت ودرمان و نماینده اداره اماکن و با دستور دادستانی خبرداد.

عباسی در ادامه تعداد مراکز درمانی غیرمجاز و مداخله گر در امور درمان معرفی شده به مراجع قضایی جهت پلمپ در سال جاری شهرستان را ۲۵ مورد بیان کرد و گفت:  سه مورد از آنها  پلمپ شده و بقیه موارد در حال طی مراحل قانونی برای پلمپ می باشند.

وی تصریح کرد: از همشهریان درخواست می کنیم که هرگونه تخلف درمانی ودارویی را با شماره ۴۶۲۷۴۸۸۸ به کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان بوکان و یا به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اعلام نمایند.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر روی جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/م

پلمپ واحد غیرمجاز داندانپزشکی در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.