توسعه متوازن اولویت کرمان درسال ۹۸

استاندار کرمان گفت: توسعه متوازن و پایدار، اشتغال، تولید، رفع فقر و محرومیت، تنظیم بازار، توسعه متوازن و رفع مشکلات ناشی از کم آبی و خشکسالی از اولویت‌های استان در سال ۹۸ است.

توسعه متوازن اولویت کرمان درسال ۹۸به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدجواد فدائی در پیام نوروزی خود گفت: سال ۹۸ باید سال رونق و توسعه اقتصادی و حل مشکلات اساسی استان باشد که در این زمینه می‌توان از امکانات زیادی که در استان وجود دارد، استفاده  و به موفقیت‌های مورد نظر دست یابیم.

وی با تاکید بر اینکه ساختن استان نیاز به همکاری تمامی مردم و گروه‌ها دارد، عنوان کرد: از همه مردم عزیز به ویژه نخبگان، دانشگاهیان، مدیران و کارکنان بخش‌های دولتی و خصوصی می‌خواهم که همه توان، ظرفیت و استعداد خود را برای اجرای برنامه‌های و توسعه و رشد استان ارائه کرده و در اجرای این طرح‌ها مشارکت داشته باشند.

استاندار کرمان تصریح کرد: در تغییر و تحول طبیعت نکاتی وجود دارد که اگر به آن‌ها توجه شود، پندآموز و الهام بخش خواهد بود.

فدائی گفت: در پائیز برگ درختان به زردی گرائیده و درختان به مرور تمام امکانات و داشته‌های خود را از دست می‌دهند؛ به طوریکه در زمستان درختان به صورت شاخه‌های خشکی نمایان می‌شوند که انگار امیدی برای زندگی دوباره آن‌ها متصور نیست.

فدائی ادامه داد: بهار پرطروات و زیبا از دل همین ناامیدی پدیدار می‌شود و معنای این سیر طبیعت آن است که اگر طبیعت همه داشته‌های خود را از دست بدهد با استعداد و ظرفیت موجود خود دوباره همه آن امکانات و داشته‌ها را به دست می‌آورد و این سیر طبیعت این درس را به آدمی می‌آموزد که در زندگی ما انسان‌ها نیز اگر همه امکانات و داشته‌ها از دست برود، نباید ناامید شد، زیرا با استفاده از توان، ظرفیت و استعداد‌های خود می‌توانیم همه آن داشته‌ها و امکانات را مجددا به دست آوریم.

استاندارکرمان گفت: خوب است نگاهی مختصر به سال ۹۷ داشته باشیم و یکی از رویداد‌های قابل توجه در این سال، تغییر مدیریت استان بود که در جریان آن بنده، توفیق و افتخار را به دست آوردم که در خدمت مردم شریف و عزیز کرمان باشیم و از همه استانداران قبلی به ویژه جناب آقای رزم حسینی استاندار سابق که با زحمات همت و تلاش نقش موثری در توسعه استان داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

فدائی افزود: هر چند که حدود نیمی از سال ۹۷ مدیریت اجرائی استان همراه با سرپرستی استانداری بود ما شاهد موفقیت‌ها و دستاورد‌های خوبی در طول سال بودیم و طرح‌ها و پروژه‌های زیادی به بهره برداری رسید و زمینه خدمت بیشتر به مردم فراهم شد.

استاندار کرمان تاکید کرد: امیدوارم که سال ۹۸ سال موفقیت و پیروزی بیشتر ملت ایران و مردم شریف کرمان باشد.

وی بیان کرد: سال جدیدشروع گام دوم انقلاب اسلامی است که برای رسیدن به دستاورد‌های انقلاب در ۷ فصل توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شده و همه باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

وی یادآور شد: یکی از اتفاقات مهم در سال آینده، انتخابات مجلس شورای اسلامی است و انتخابات مظهر جمهوریت و مردم سالاری نظام و محل اعمال اراده مردم برای تعیین سرنوشت خودشان است.

وی با بیان اینکه انتخابات موجب انسجام جامعه، نشاط سیاسی، همدلی و همکاری مردم می‌شود، گفت: همه باید در سال ۹۸ مسائل مربوط به این اتفاق بزرگ را با حساسیت دنبال کنیم و از این فرصت برای رشد و توسعه استان استفاده منمائیم.

وی تاکید کرد: لازم می‌دانم از همه مردم نجیب و شریف استان کرمان و همه کسانی که در طول سال گذشته با مدیریت استان و دستگاه‌های اجرایی همکاری و همراهی داشتند به ویژه از نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان قضایی، نیرو‌های نظامی و انتظامی و اصحاب رسانه صمیمانه تقدیر و تشکرکنم.

فدایی اظهارداشت: "خدمت همه مسافران نوروزی نیز خیر مقدم عرض نموده و امیدواریم در مدتی که در استان کرمان هستند به آن‌ها خوش گذشته و با خاطرات خوبی استان را ترک کنند و از خداوند بزرگ می‌خواهم سال ۹۸ را سالی پر از نعمت و برکت برای کشور عزیزمان و استان قرار دهد و به همه ما توفیق عنایت کند که در راستای انجام وظایف خود و خدمت به مردم و آنچه مورد رضایت خداوند است، هر چه بهتر حرکت کنیم. "

انتهای پیام/ح

پیام نوروزی استاندار کرمان

برچسب ها: نوروز ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار