شـرکت های تـویوتا و سـوزوکی همکاری مشتـرک را در زمینه تولیـد خـودروهای الکتـریکی آغاز می‌کنند.

همکاری دو غول خودروسازی ژاپن در تولید خودروهای الکتریکیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبـرگزاری رویتـرز، شـرکت های تـویوتا و سـوزوکی، دو خـودروساز بزرگ ژاپنی همکاری مشتـرک را در زمینه تولیـد خـودروهای الکتـریکی آغاز می کنند.

بر این اساس، شـرکت های تـویوتا و سـوزوکی، که به ترتیب نخستین و چهارمیـن سازنـده بزرگ خـودرو در ژاپـن محسوب می شوند، روز چهارشنبه اعلام کـردند قصد دارند همکاری هایشان را در زمینـه تولیـد خودرو الکتـریکی در مقـیاس بزرگ توسعـه دهند.

تـوافق حاصل شده برای تولید خودروی الکتریکی، که اندکی بیشتر از دو سـال پس از آغاز مشارکت تجـاری میان این دو گروه صنعتی رخ می دهـد، تولید بیشتر خـودرو به ویژه تـوسط شـرکت سـوزوکی را در نظر دارد.

اگر چه سـوزوکی از نظر تیـراژ تـولید خودرو بسیار کوچک تر از تـویـوتا است، ولی این گروه خـودروسازی در بـازار اتومبـیل هنـدوستان، که در حال حاضر به عنـوان پنجمین بازار جهـانی رشـد فـزاینده دارد، یک نیـروی پیشـرو محسوب می شود.

تـویـوتا نخستین شـرکت در زمینه تولید خودروهای هیبریدی است و سوزوکی نیز در زمینه تولید خـودروهای کـوچک دارای تخصص بوده و بازار بـزرگی را در اختیـار دارد. بسیاری از شرکت های خـودروسـازی در زمینـه سرمایه گذاری در تولید وسایـل نقلیـه الکتریکی و خودروهای خودران با مشکل بـزرگ سـرمایه گذاری مواجه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار