الاخبار بررسی کرد؛

چرا وزیر امور خارجه آمریکا به دیدار نتانیاهو رفت؟

روزنامه الاخبار در گزارشی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی، هدف پمپئو از دیدار با نتانیاهو را مورد بررسی قرار داد.

چرا وزیر خارجه آمریکا به دیدار نتانیاهو رفت؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه الاخبار چاپ بیروت در گزارشی نوشت: دیروز مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در تل آویو دیدار کرد. این دیدار به منظور حمایت از دوستی و همکاری دو متحد و اقدام مشترک علیه ایران و متحدان منطقه‌ای آن صورت گرفت هرچند که انتخابات اسرائیل و حمایت از نتانیاهو در این انتخابات در صدر اهداف پمپئو سفر بود.

رسانه‌های عبری زبان در گزارش‌های خود اشاره کردند که در دیدار پمپئو و نتانیاهو پرونده ایران و تحولات سوریه و لبنان بررسی شد.

مخالفت وزیر امور خارجه آمریکا با دیدار با سایر نامزد‌های انتخابات رژیم صهیونیستی در سفر به سرزمین‌های اشغالی این گمانه‌زنی‌ها را تقویت می‌کند که هدف اصلی این سفر حمایت از نخست‌وزیر کنونی این رژیم است.

در این گزارش آمده است: هرچند پمپئو رد کرد که هدف از سفرش به اسرائیل حمایت از نتانیاهو در انتخابات است، رسانه‌های اسرائیل این سوال را مطرح کرده‌اند که چرا وی با دیدار با دیگر نامزد‌ها مخالفت کرد و اصلا در حالی که نتانیاهو دوشنبه آینده به آمریکا سفر و با دونالد ترامپ دیدار خواهد کرد سفر پمپئو به سرزمین‌های اشغالی چه ضرورتی داشت؟ گفته می‌شود در سفر هفته آینده نتانیاهو به آمریکا نیز تقویت موضع و وجهه او قبل از برگزاری انتخابات سراسری اسرائیل هدف اصلی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس س
۱۷:۰۳ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
بسم الله الرحمن الرحیم ؛ این نشانه های خوبی است ؛ آرام آرام حقارت ، شکست ، نا امیدی و .... امریکا و اسرائیل نمایان می شود ولی همین موضوع باعث شده نقشه های جدیدی بکشند لذا باید رفتار اینها را کاملا رصد کنیم و تحلیل‌های دقیق و عالمانه ای داشته باشیم و .... لا حول ولا قوه الا بالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
خدا هردوشون رو لعنت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
دست و پا زدن ظالمان و شیاطین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
تاریخ مصرف نتانیاهو بسر اومده
آخرین اخبار