معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان گفت: شناسایی عوامل پشت پرده این حادثه در شهر‌های دزفول و اندیمشک آغاز شده است.

آغاز شناسایی عوامل پشت پرده ناآرامی در دزفول و اندیمشکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوزستان امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به نا آرامی در محدوده مرزی دزفول و اندیمشک اظهار کرد: بی کیاستی برخی افراد باعث ایجاد فتنه در این دو شهرستان شد، برخی‌ها به این اختلاف بر سر نصب یک تابلو دامن زدند و حاشیه‌های تأسف باری را ایجاد کردند.

وی ادامه داد: از مسؤولان هر دو شهرستان می‌خواهیم از اظهارنظر‌های غیرمسؤولانه خودداری کنند چرا که ممکن است افراد سودجو از صحبت‌های آنان به ضرر منافع استان و کشور سوءاستفاده کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوزستان گفت: شناسایی عوامل پشت پرده این حادثه در شهر‌های دزفول و اندیمشک آغاز شده است.

حاجتی گفت: استاندار خوزستان باید با افرادی که در زمینه ایجاد این تفرقه نقشی دارند به شدت برخورد کند و قوه قضائیه نیز باید در این زمینه انقلابی عمل کند.

شب گذشته تنش و درگیری بر سر محدوده شهری بین دزفول و اندیمشک بالا گرفت تا آنجا که منجر به درگیری و زدوخورد بین طرفین شد و موجب خسارت به اموال عمومی و زخمی شدن تعدادی از شهروندان دزفولی و اندیمشکی شد.

انتهای پیام/ف

شناسایی عوامل پشت پرده این حادثه در شهر‌های دزفول و اندیمشک آغاز شده است

برچسب ها: سپاه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
باید شناسایی و برخورد قانونی بشه تا دفعه ی بعد احترام به قانون رو یاد بگیرند و اینطوری شورش نکن و امنیت منطقه رو به خطر نندازن .مگه جنگ قبیه ای بوده که اینطوری افتادن به جون هم .نماینده های دو شهرستان خصوصا اندیمشک هم باید توبیخ بشوند تا یاد نگیرند با سخرانی های تحریک امیز مردم رو به جون هم بندازن و ابروی استان رو ببرند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
سلام.سالنو مبارک دمتون گرم دلاوران همیشه در صحنه تو رو خدا با خاتیان با اشد مجازات برخورد کنید.من مندم توش چرا مردم خودشون رو دخالت دادن اخه چرا .البته به نظر من اینجا باید مردم دست کسانی را که امنیت و ابروی دو تا شهر را برده اند بگیرند و بیرون بندازنشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
ماجرا چی بوده