استاندار یزد در دومین روز از بهار از ستاد اسکان نوروری فرهنگیان یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد علی طالبی استاندار یزد در پایگاه پذیرش و ثبت نام ناحیه یک و دو یزد حضور یافت و از نزدیک روند پذیرش، ثبت نام و اسکان فرهنگیان را بررسی کرد.

دراین بازدید که دانافر مدیرکل آموزش وپرورش استان نیز حضور داشت بازدید کنندگان ضمن بازدید و گفتگو با مسافران، مسائل و مشکلات آنان را بررسی کردند.

در این بازدید طالبی با تعدادی از مسافرینی که به ستاد مراجعه نموده بودند صحبت کرد و برایشان آرزوی موفقیت و سفر بی خطر از خداوند خواستار شد.

استاندار یزد با تبریک سال جدید از همه دست اندرکاران پایگاه اسکان نوروزی فرهنگیان قدردانی و بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تاکید نمود.

وی آمادگی استان را برای پذیرائی و ارائه خدمات لازم به مسافران نوروزی، مطلوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری نمود هموطنانی که به یزد مسافرت می‌کنند ایام شاد وپر ثمری را سپری نمایند.

لازم به ذکراست عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان را تشریح کرد.

وی افزود: یش از ۳ هزار و چهارصد و نود و سه کلاس در ۳۸۰ مدرسه استان آماده ارائه خدمات اسکان به میهمانان نوروزی است که نسبت به سال گذشته تعداد ۴۱ کلاس اضافه شده است.

دانافر گفت:با تلاش‌های انجام شده تعداد کلاس‌های گروه ویژه نسبت به سال قبل ۱۲ درصد افزایش یافته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: تعداد هشصدو چهل و دو نفر از همکاران فرهنگی استان یزد شامل عوامل ستادی، اجرائی، مدیران و سرایدارن مدارس به صورت شبانه روزی در ۱۷ پایگاه پذیرش و ثبت نام مسافران در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان در جهت اسکان نوروزی میهمانان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ی

بازدید استاندار یزد از ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان

برچسب ها: نوروز ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار