در لحظه تحویل سال نو؛

۱۲ هزار نفر مهمان بقاع متبرکه خراسان جنوبی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: ۱۲ هزار و ۳۵ نفر در لحظه تحویل سال نو، مهمان بقاع متبرکه خراسان جنوبی بودند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: امسال مراسم ویژه تحویل سال در ۱۱ بقعه متبرکه و امامزاده استان برگزار شد.

 


وی افزود: پارسال مراسم ویژه تحویل سال در ۶۰ بقعه متبرکه و امامزاده استان برگزار شد که در این مراسم بیش از ۴۰ هزار نفر حضور داشتند.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت:مراسم ویژه سال تحویل با دعاخوانی، سخنرانی مذهبی، قرائت دعای لحظه تحویل سال نو و صلوات خاصه امام رضا (ع) در بقاع متبرکه استان شروع و با پخش مستقیم پیام مقام معظم رهبری و پذیرایی نوروزی پایان یافت.


وی از اجرای طرح آرامش بهاری در ۵۵ امامزاده و بقاع متبرک خبرداد و افزود: طرح آرامش بهاری با هدف خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی از ۲۸ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین‌ماه ادامه دارد.


حجت الاسلام بخشی پور از توزیع بسته‌های فرهنگی با هدف آشنایی بیشتر مردم با بقاع متبرکه خبر داد و گفت: در این طرح بیش از ۷۰ هزار هدیه فرهنگی برای زائران و مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/ب


اجرای طرح آرامش بهاری در ۵۰ بقعه خراسان جنوبی

برچسب ها: بقاع متبرکه ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.