حمله با سلاح سرد به کشیش حین پخش زنده تلویزیونی! + فیلم

در حالی که مراسم دعا در کلیسا به صورت زنده از یکی از شبکه های تلویزیونی کانادا در حال پخش بود ناگهان یکی از حضار با چاقو به کشیش حمله ور شد.

حمله با سلاح سرد به کشیش در برنامه زنده تلویزیونی! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله با سلاح سرد به یک کشیش را در یکی از کلیسا‌های کانادا به تصویر می‌کشد. در حالی که مراسم دعا در کلیسای سنت جوزف اوراتوری در مونترال کانادا به صورت زنده از یکی از شبکه‌های تلویزیونی کانادا در حال پخش بود ناگهان یکی از حضار با چاقو به کشیش حمله ور شد. کشیش در حال انجام دعا و نیایش بود که ناگهان این حادثه رخ داد.

در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می‌شود که این مرد مسلح به سلاح سرد ناگهان از میان حضار خود را به بالای سن رسانده و به "کلائود گرو"، کشیش این کلیسا حمله ور می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که کشیش با دیدن مردی که یک چاقو در دست دارد تلاش می‌کند تا فرار کند. در ادامه در حالی که این مرد با چاقوی یک شمع روشن را سرنگون می‌کند توسط چند نفر محاصره می‌شود.

بنا به گفته یکی از شاهدان عینی با نام " فیلیپ بارت، او در صف جلوی کلیسا نشسته بود که ناگهان یک جوان حدودا ۳۰ ساله در حالی که یک چاقو در دست داشت به سمت کشیش حمله ور شد. این حادثه در ساعت ۸.۴۰ دقیقه صبح روز گذشته ۲۲ مارس رخ داد.

پس از این حادثه پلیس محلی کانادا در کلیسا حاضر شد و این مرد جوان را دستگیر کرد. کشیش گرو نیز که دچار جراحت سطحی شده بود و به مدت ۱۵ دقیقه بیهوش بود توسط اورژانس پزشکی مورد مداوا قرار گرفت. هنوز انگیزه اصلی مهاجم مشخص نشده است.
گفتنی است؛ تحقیقات پلیس مونترال کانادا در مورد این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

لحظه وحشتناک حمله با چاقو به کشیش در کلیسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار