آماده همکاری با مرزبانی و سایر نیرو‌های نظامی هستیم

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:به لطف خداوند متعال و زحمات فرزندان این مرز و بوم در حراست و پاسداری از مرزها، آرامش و امنیت بسیار مطلوبی در استان برقرار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،آماده همکاری با مرزبانی و سایر نیرو‌های نظامی هستیمسرهنگ پاسدار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام  صبح امروز  در جریان بازدید از برجک مرزبانی منطقه چم‌هندی شهرستان دهلران در نقطه صفر مرزی در جمع صمیمی کارکنان و سربازان این برجک ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید گفت: شما سربازان گمنانی هستید که در مناطق صفر مرزی و در این شرایط سخت از مرز و بوم کشور دفاع می‌کنید.

وی افزود: به لطف خداوند متعال و زحمات فرزندان این مرز و بوم در حراست و پاسداری از مرزها، آرامش و امنیت بسیار مطلوبی در استان برقرار است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ضمن قدردانی از زحمات مرزبانی استان در مقابله با قاچاق احشام گفت: الحمدالله مرزبانی استان در کنار بچه‌های سپاه تلاش بسیار خوبی برای مقابله با قاچاق احشام انجام دادند و ما آمادگی داریم تا در دیگر عرصه‌ها نیز با مرزبانی و نیرو‌های نظامی و انتظامی استان همکاری نماییم.

 

انتهای پیام/با

بازدید فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) از از پاسگاه‌های مرزی استان

برچسب ها: سپاه ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.