شعار سال حاصل تدبیر مقام معظم رهبری و انتخابی بی نظیر است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب شعار سال حاصل تدبیر و آینده نگری  مقام معظم رهبری و انتخابی بی نظیر است.

شعار سال حاصل تدبیر مقام معظم رهبری و انتخابی بی نظیر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید رضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی  با حضور در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری و در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تغییر نام دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر ریاست دانشگاه علوم پزشکی، در مجلس پیگیر شدیم و خوشبختانه این تغییر نام تصویب شد.

وی با اشاره جایگاه همدان که در جهان به نام شهر بوعلی سینا  و طب ابن سینا معروف است، افزود: این حق طبیعی است که دانشگاه علوم پزشکی  همدان به دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تغییر نام پیدا کند.

حاج بابایی با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری، ادامه داد: شعار سال زیباترین انتخاب بود که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد که این شعار یعنی رونق تولید، رونق اشتغال، رونق معیشت مردم، رونق کارخانه جات و تولیدی ها، یعنی مقاومت و ایستادگی در مقابل تحریم ها، و در واقع هدفمند کردن ۱۷۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه انتخاب این شعار یک انتخاب بی نظیر است، افزود: اگر دولت و مجلس خوب عمل کنند مشکلاتی که در حال حاضر داریم و مشکلاتی از قبیل اشتغال، معیشت، نقدینگی، بانکها، واردات و صادرات و ... همگی با عمل به این شعار حل خواهد شد.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: امیدواریم همه با عمل به شعار سال و دست در دست هم در سال جدید رونق تولید و اشتغال را در کشور رقم بزنیم.

انتهای پیام/ج

 انتخاب شعار سال حاصل تدبیر مقام معظم رهبری و انتخابی بی نظیر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.