مکالمه و پیامک ایرانسل در مناطق سیل زده رایگان شد

اپراتور ایرانسل با هدف همدردی با هموطنان استان گلستان و تسهیل ارتباطات، علاوه بر تماس و مکالمه درون شبکه‌ای، مکالمه و پیامک به مقصد سایر اپراتورهای همراه را نیز رایگان اعلام کرد.

مکالمه و پیامک ایرانسل در مناطق سیل زده رایگان شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعیه منتشر شده اپراتور ایرانسل مکالمه و پیامک خود را طی روز ۴ فروردین در مناطق سیل زده رایگان اعالم کرد. ایرانسل با ابراز همدردی با سیل‌زدگان استان گلستان اعلام کرد که برای تسهیل ارتباطات در منطقه، مشترکان این اپراتور می‌توانند از مکالمه و پیامک درون شبکه‌ای ایرانسلی به‌صورت رایگان در مناطق سیل‌زده استفاده کنند.

" ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیز گلستانی و برای تسهیل ارتباطات، با خبر باشید مکالمه و پیامک درون شبکه ایرانسلی در روز چهارم فروردین در منطقه‌های سیل‌زده رایگان خواهد بود."

مکالمه و پیامک ایرانسل در مناطق سیل زده رایگان شد

" با هدف تسهیل ارتباطات هموطنان عزیز گلستانی، علاوه بر مکالمه و پیامک درون شبکه ایرانسلی، مکالمه و پیامک به مقصد سایر اپراتورهای همراه نیز در روز چهارم فروردین برای بندر ترکمن ،آق قلا ،گمیشان و روستاها و جاده‌های اطراف رایگان خواهد بود.

مکالمه و پیامک ایرانسل در مناطق سیل زده رایگان شد

پیش از این هم اپراتور همراه اول با انتشار اطلاعیه‌ای مکالمه و پیامک در مناطق سیل‌زده را برای امروز رایگان اعلام کرده بود.


بیشتر بخوانید: همراه اول مکالمه و پیامک را در مناطق سيل زده رايگان كرد 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
که چی بشه