۱۵ هزار و ۴۲۶ مسافر در مدارس سیستان و بلوچستان اسکان یافتند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ هزار و ۴۲۶ مسافر در قالب چهار هزار و ۲۸۵ خانوار تاکنون در مدارس، خانه‌های معلم و اردوگاه‌های تفریحی استان اسکان داده شدند.

۱۵ هزار و ۴۲۶ مسافر در مدارس سیستان و بلوچستان اسکان یافتندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عباسعلی ارجمندیمعاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: امسال هزار و ۱۴۳ کلاس درس در قالب ۱۲۲ مدرسه، پنج خانه معلم و سه اردوگاه آموزش و پرورش در قالب ۴۸ سوئیت پذیرای مسافران نوروزی سیستان و بلوچستان هستند.

وی ادامه داد: بیشترین اسکان این مدت با ۱۲ هزار و ۳۱۵ نفر در قالب سه هزار و ۴۲۱ خانوار در مدارس سیستان و بلوچستان انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین پذیرش مهمانان نوروزی استان در شهرستان‌های زاهدان و چابهار بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال مسافران نوروزی تعداد دیگری از مدارس در سطح سیستان و بلوچستان برای پذیرش مسافران در حال تدارک است.

ارجمندی با اشاره به عملکرد ستاد تکریم و اسکان نوروزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در نوروز ۹۷ گفت: ۱۸ هزار و ۸۴۸ خانوار در قالب ۲۳۷ هزار و ۴۸۶ نفر روز سال گذشته در مدارس این استان اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ع

۱۵ هزار و ۴۲۶ مسافر در مدارس سیستان و بلوچستان اسکان یافتند

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار