فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از راه اندازی غرفه مشاوره رایگان پلیس در تفرجگاه های میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به اینکه در غرفه مشاوره پلیس امکان ارائه مشاوره رایگان به شهروندان نیز وجود دارد، گفت: تمامی مشاوره‌ها توسط بانوان شاغل در این فرماندهی که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های روانشناسی گرایش بالینی، مشاوره و خانواده هستند و سابقه حضور در مدارس، ادارات دولتی، شرکت در سمینارها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی روانشناسی در زمینه‌های مختلف را در کارنامه خود دارند، ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این روانشناسان در دو نوبت صبح و عصر به صورت انجام مشاوره‌ای چهره به چهره و پخش بروشور و سی دی آموزشی در داخل پارک معلم، حد فاصل بلوار معلم و فرعی یک احمدآباد روبروی گلخانه محمدی جنب ایستگاه پلیس انجام می‌شود، از استقبال خوب مسافران نوروزی از خدمات غرفه مشاوره پلیس خبر داد و افزود: اجرای این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد و پس از تعطیلات نیز این خدمات توسط واحد مشاوره و مددکاری پلیس در داخل یگان‌های انتظامی به شهروندان ارائه می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با تاکید بر لزوم راه اندازی غرفه مشاوره برای شهروندان و مسافران ادامه داد: اگر چه بعضی از خانواده‌ها بر این باورند که تنها افراد دارای مشکلات، کمبودها و ناراحتی روحی و روانی نیاز به مشاوره دارند اما باید گفت که مشاوره بر سه محور رشد، پیشگیری و درمان که همه ما به آنها نیاز داریم، استوار است.

سرهنگ تقی زاده خدمات مشاوره را یکی از ضروریات زندگی امروزی دانست و گفت: خانواده و سایر افراد تحت پوشش آنها نیاز به آرامش بیشتر روانی دارند تا توان تحمل استرس ناشی از محیط کار و مأموریت‌های ویژه و امثال آن را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به افزایش تعداد میهمانان ورودی به شهر، از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس در اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی، انتظامی، فرهنگی و امنیتی در ایام تعطیلات نوروز در سطح شهرستان خبر داد و افزود: با راه اندازی ایستگاه‌های پلیس و استقرار تیم‌های عملیاتی در جاده‌ها این فرماندهی به ارائه خدمات بیشتر به شهروندان، میهمانان و کاروانهای راهیان نور است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ایستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی پلیس در ایام تعطیلات نوروز را در مبادی ورودی شهرستان و مراکز تفرجگاهای داخلی شهر راه اندازی کردیم.

سرهنگ تقی زاده افزود: یکی از اهداف راه‌اندازی ایستگاه فرهنگی اجتماعی پلیس، گسترش زمینه‌های تعامل و همکاری با مردم با رویکرد جامعه‌محوریست.

وی با اشاره به اجرای طرح ویژه استقبال از بهار در این شهرستان، از برقراری نظم و امنیت در مراکز تجاری، بازارها و سطح معابر عمومی از روز نخست سال ۹۸ خبر داد و گفت: در این طرح با تقویت گشت‌های انتظامی و اشرافیت اطلاعاتی، با هرگونه جرم و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در اماکن، صنوف و بازار برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ د

ارائه رایگان خدمات مشاوره ای  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.