هشدار رئیس پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی همدان؛

مراقب سوء استفاده های برخی آژانس های مسافرتی باشید

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی همدان به شهروندان هشدار داد که مراقب سوء استفاده های احتمالی برخی آژانس های مسافرتی و تور های گردشگری جعلی باشند.

مراقب سوء استفاده های برخی آژانس های مسافرتی باشیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سرهنگ فیروز سرخوش نهاد، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی همدان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: در ایام نوروز تبلیغات زیادی از سوی آژانس‌های مسافرتی و تورهای گردشگری و فروشگاه های اینترنتی صورت می‌گیرد.

وی بیان  کرد: شمار آژانس‌های مسافرتی و تورهای گردشگری جعلی و غیر واقعی در این مواقع افزایش یافته و آنها با درج آگهی های فریبنده از جمله سفرهای ارزان قیمت و تورهای ویژه اقدام به کلاهبرداری می کنند.

رییس پلیس فتا همدان از شهروندان خواست پیش از هر اقدامی ابتدا نسبت به مجاز بودن فعالیت این گونه سایت‌ها اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ سرخوش نهاد افزود: مسافران برای کسب اطمینان از عملکرد این شرکت‌ ها و موسسات می توانند اطلاعات لازم را از اداره کل نظارت و ارزیابی گردشگری، معاونت گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دریافت کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم مبادلات بانکداری الکترونیکی در روزهای منتهی به پایان سال و تعطیلات نوروزی، کاربران هنگام نقل و انتقالات مالی باید مراقبت های لازم را داشته باشند و از صفحه کلیدهای مجازی سایت های معتبر برای وارد کردن رمز و شماره کارت خود استفاده کنند.

رییس پلیس فتا همدان گفت: بهتر است از سایت های دارای نماد اعتماد الکترونیک معتبر استفاده شود که اطلاعات تکمیلی مربوط به این نماد در سایت www.enamad.ir موجود است.

انتهای پیام/ج

مراقب سوء استفاده های برخی آژانس های مسافرتی باشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.