ده‌ها تن از معترضان طرفدار فلسطین در مقابل محل برگزاری نشست سالانه کمیته روابط عمومی آمریکا و رژیم صهیونیستی تجمع کردند و پرچم‌های فلسطین را به اهتزاز درآوردند.

به اهتزاز درآمدن پرچم فلسطین در مقابل کنفرانس آیپکبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میدل ایست آی، ده‌ها تن از طرفداران فلسطین در یک نمایش قدرت در برابر لابی طرفدار رژیم  صهیونیستی در آمریکا به سوی محل برگزاری کنفرانس سالانه آیپک پیاده‌روی کرده و اعتراض خود را نسبت به آن نشان دادند.

در بیرون مرکز کنوانسیون واشنگتن، که نمایندگان آیپک در حال برگزاری مذاکرات سالانه هستند، طرفداران حقوق فلسطینی از مواضع خود درباره مناقشه خاورمیانه به شدت دفاع کرده و پرچم‌ فلسطین را به اهتزار درآوردند. در این گردهمایی فعالان فلسطینی علیه نژادپرستی شعار می‌دادند. آن‌ها می‌گفتند حمایت از حقوق فلسطین هیچ ارتباطی با یهودی‌ستیزی ندارد.

دونا ناصر، یکی از شرکت‌کنندگان در این تجمع، در این خصوص گفت: «من امروز اینجا هستم؛ زیرا زمان آن رسیده است که دنیا بفهمد در فلسطین اشغالی چه می‌گذرد. بیش از ۷۰ سال است که نسل کشی در آنجا ادامه دارد. این صحبت‌ها به موضوع یهودی‌ستیزی ارتباطی ندارد. همه فلسطینی‌ها خواهان عدالت و حقوق برابر هستند».

پیش از این نیز در روز یکشنبه، تظاهرکنندگان در بیرون کاخ سفید تجمع یافته و پرچم فلسطین را به اهتزار درآورده و حکومت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. آن‌ها شعار می‌دادند «از رودخانه تا دریا، فلسطین آزاد خواهد شد».

در این کنفرانس سه روزه تعدادی از سیاستمداران بلندپایه آمریکایی حامی رژیم صهیونیستی از جمله مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، و همچنین نانسی پلوسی، رئیس مجلس این کشور شرکت کردند و قرار است سخنرانی کنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار