اسماعیلی: امیدوارم مقابل تیم ملی عراق هم کلین شیت کنم/ صددرصد به المپیک ژاپن راه می‌یابیم

دروازه بان تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت: امیدوارم بازی بعدی برابر عراق هم دروازه ام را بسته نگه دارم.  

معراج اسماعیلی دروازه بان  تیم ملی فوتبال امید در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن اظهار کرد:  بازی‌های خیلی خوبی را پشت سر گذاشته ایم، در ۲ دیدار مقابل تیم های ترکمنستان و یمن نتایج خوبی گرفتیم و به امید خدا برابر عراق هم پیروز از زمین بازی خارج و به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم.  

اسماعیلی درباره اینکه تاکنون یک کلین شیت در مسابقات مقدماتی المپیک داشته است، گفت: خدا را شکر توانستم کلین شیت کنم و امیدوارم بازی بعدی برابر عراق هم دروازه ام را بسته نگه دارم.  

دروازه بان تیم ملی امید درباره اینکه رقابت سختی برای حضور در دروازه تیم ملی امید ایران دارد، بیان کرد: نظر کادر فنی بوده است که درون دروازه تیم ملی امید بایستم و همه ما دروازه بان‌ها در یک سطح فنی هستیم و امیدوارم بازی با عراق هم پیروز شویم.

او درباره رقابتش با مظاهری برای حضور در درون دروازه تیم فوتبال ذوب آهن گفت: کادر فنی باید تصمیم بگیرد که کدامیک از ما درون دروازه قرار بگیرد، اما تلاش خود را می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم. 

اسماعیلی در پایان درباره شانس حضور تیم ملی امید برای راه یابی به المپیک ۲۰۲۰ ژاپن خاطر نشان کرد: صددرصد به المپیک ۲۰۲۰ ژاپن راه می‌یابیم.


بیشتر بخوانید:

کرانچار: برای صدرنشینی می‌جنگیم

نخستین تمرین تیم فوتبال امید ترکمنستان در تهران

تیم ملی فوتبال امید ایران ۳ - ترکمنستان ۱/ برتری شاگردان کرانچار در گام نخست + حاشیه‌ها و فیلم


انتهای پیام/  

اظهارات اسماعیلی درباره بازی های تیم ملی امید 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار