پرداخت حقوق کارکنان شهرداری فسا در اسفند 97

شهردار فسا گفت: برای نخستین بار حقوق و مزایای کارمندان و کارگران شهرداری فسا تا پایان اسفند 97 پرداخت و به سال جدید موکول نشد.

پرداخت حقوق کارکنان شهرداری فسا در اسفند 97 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن برات شهردار فسا بیان کرد: با پیگیری های انجام شده و کاهش زمان پرداخت حقوق های معوقه و مشکلات موجود با همکاری و پشتیبانی شورای اسلامی شهر، حقوق کارکنان و کارمندان شهرداری فسا از جمله نیروهای رسمی ، شرکتی ، قراردادی و پیمانی پرداخت شد.

وی تصریح کرد: پرداخت حقوق های معوقه و جاری همکاران در شهرداری و ادامه این مسیر، به رشد شاخص های رفاهی و بهبود ارائه خدمات شهرداری کمک بسیاری می کند و تلاش می شود این رویکرد مثبت در سال جدید ادامه یابد. 

همچنین محمد صادق صفر پور معاون خدمات شهری شهرداری فسا نیز ادامه داد: در سال 97 و در آستانه نوروز 98 در حوزه فضای سبز و اهمیت به محیط زیست 18هزار درخت و 865 هزار گل کاشته شده است.

وی افزود: کاشت 45 هزار گلدان گل، کاشت 820 هزار نشای گل فصلی و کاشت 18 هزار نهال از گونه های مختلف و مقاوم به کم آبی در سطح شهر فسا ، نمونه ای از فعالیت های قابل اتکا در حفاظت و ایجاد فضای سبز حوزه مدیریت شهری فسا است.

صفر پور اضافه کرد: تلاش شده از گونه های درختان مقاوم به کم آبی استفاده شود از جمله بنه ، بلوط ، شیشه شور،سنجد زینتی، زیتون تلخ ، سرو نقره ای ، فونیکس ، زبان گنجشک ، کاج مشهد ، دارایی ، ختمی درختی ، توری ، پامپاس گراس ، برگ بو، رزماری ، زرشک زینتی ، جونی پروس ، توت کاکوزا ، تکوما ، تویتیا ، ششم ، سرو ناز ، ناترک و نارنج در همه نقاط شهر فسا کاشته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری فسا اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و صدور اخطار شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان فسا مبنی بر بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیل در سطح شهر، شهرداری فسا تمهیدات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: آماده کردن تمام ماشین آلات سبک وسنگین، تشکیل سه تیم کارشناسی به صورت 24 ساعته برای بازدید از مناطق دچار مشکل،تشکیل شده و شش اکیپ خودرویی به همراه تجهیزات برای گشت سطح شهر برای رفع آبگرفتگی های احتمالی کوچه ها و معابر، آماده کردن یکهزار کیسه ماسه برای پیشگیری از آبگرفتگی های سطح شهر، دپو مخلوط و ماسه برای مواقع نیاز و ضروری از جمله اقدامات شهرداری فسا است.

شهرستان فسا در 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ت

موکول نشدن حقوق کارکنان شهرداری فسا به سال جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار