سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

شدت بارش در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی/ آسمان تهران بارانی است

امروز شدت بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، بخش‌های جنوب، مرکز و شمال شرق کشور و شرق البرز مرکزی متمرکز خواهد بود.

شدت بارش در دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی/آسمان تهران بارانی استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز ضمن ادامه فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور به‌تدریج از میزان ناپایداری‌ها در شمال غرب کشور کاسته می‌شود. شدت بارش‌ها در این روز در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، بخش‌های جنوب، مرکز و شمال شرق کشور و شرق البرز مرکزی متمرکز خواهد بود.

امروز ضمن تضعیف این سامانه و عبور آن از مناطق غرب و مرکز کشور، بارش در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور و به صورت بارش برف پراکنده در دامنه‌ها و ارتفاعات غربی البرز مرکزی پیش بینی می‌شود.

از اواخر وقت چهارشنبه با ورود موج دیگری در نوار غرب و شمال غرب کشور بارش‌ها آغاز می‌شود و در روز پنجشنبه مناطق غرب و شمال غرب کشور و دامنه‌های البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت چهارشنبه با ورود موج دیگری در نوار غرب و شمال غرب کشور بارش‌ها آغاز می‌شود و در روز پنجشنبه مناطق غرب و شمال غرب کشور و دامنه‌های البرز مرکزی و بتدریج بخش‌هایی از شمال شرق کشور تحت تاثیر این موج بارش باران و برف خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: هموطنان استان‌های جنوبی منتظر رگبار و رعد و برق باشند/ افزایش امواج در دریای خزر


طی ۲ روز آینده بارش‌ها به صورت باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی، در برخی مناطق مستعد به شکل تگرگ و همچنین در مناطق سردسیر و مرتفع به صورت برف پیش بینی می‌شود.

در روز سه شنبه در ارتفاعات استان‌های لرستان، چهار محال بختیاری و شرق کهگیلویه و بویر احمد، جنوب و غرب اصفهان، البرز، تهران، مازندران، سمنان، گلستان و خراسان شمالی و با شدت کمتر در شمال غرب کشور به سبب بارش برف و مه آلودگی اختلال در آمد و شد جاده‌های کوهستانی پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در ششم فروردین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
علی لاریجانی رئیس مجلس و آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با سیل‌زده‌گان ابراز همدردی کردند.
آخرین اخبار