سازمان هواشناسی هشدار داد؛

وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در ۹ استان کشور/ افراد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند

براساس هشدارهای هواشناسی امروز بارش باران، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها برای ۹ استان کشور پیش‌بینی شده است.

وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در ۹ استان کشور/ افراد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنندبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس هشدارهای هواشناسی امروز بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس و اصفهان خواهیم داشت.

همچنین امروز رگبار و رعدوبرق و وزش بادشدید با احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در غرب استان یزد، غرب کرمان، قم، سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، قزوین، البرز و شرق تهران و بارش برف و باران در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی زاگرس و البرز پیش بینی می شود.


بیشتر بخوانید: احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در ۹ استان/ آبگرفتگی معابر عمومی در گیلان و غرب مازندران


روز چهارشنبه در استان‌های خراسان شمالی، غرب هرمزگان و جزایر خلیج فارس بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها را خواهیم داشت، از این رو به هموطنان  توصیه می‌شود ضمن توجه به اخبار و هشدار‌های هواشناسی، در صورت ضرورت به هنگام سفر موارد ایمنی را رعایت کرده و تجهیزات کامل زمستانی را به همراه داشته باشند و از توقف در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مناطق مستعد سیلاب خودداری کنند.

همچنین به سازمان‌ها و ارگان‌های ذی ربط توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی و تامین امنیت مسافران نوروزی بعمل آید.

انتهای پیام/

احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی استان‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار