سیل مهربانی در اوقاف مازندران به راه افتاد

صبح امروز یک نیسان وانت حامل اقلام غذایی برای کمک رسانی به مردم سیل‌زده گلستان اعزام شد.

سیل مهربانی در اوقاف مازندران به راه افتادحجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: صبح امروز یک نیسان وانت حامل اقلام غذایی به استان گلستان اعزام شدند.

وی افزود: ۵ روحانی طرح آرامش بهاری و همکاران از اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برای کمک رسانی به مردم سیل‌زده گلستان به شهر آق قلا و کمیشان استان گلستان اعزام شدند.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با بیان اینکه اوقاف مازندران از روز نخست وقوع سیل در کنار مردم سیل‌زده مازندران بوده است، گفت: همزمان با وقوع سیلاب در شهر‌ها و روستا‌های استان خانواده‌هایی که خانه آن‌ها دچار خسارت شده بودند در مساجد و بقاع متبرکه اسکان داده شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: پیرو دستور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از محل عواید موقوفات مازندران، اقلام غذایی همه‌روزه در ۶ نقطه سیل‌زده استان بین مردم حادثه‌دیده توزیع می‌شود.

وی گفت: توزیع اقلام غذایی بین سیل‌زدگان مازندران تا عادی شدن شرایط در روستا‌ها و شهر‌های استان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام حیدری جناسمی با بیان اینکه امسال طرح آرامش بهاری در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود ادامه داد: بقاع متبرکه مکانی برای گردش، زیارت و سیاحت هستند لذا باید از این ظرفیت عظیم به خوبی استفاده کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به وجود ۹۰۰ زائرسرا، اتاق و سوئیت در بقاع متبرکه استان، افزود: این مکان‌ها به ویژه برای تعطیلات نوروزی در اختیار زائران قرار می‌گیرد تا بتوانند از لحظات معنوی در جوار امامزادگان به بهترین نحو استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امسال هشتمین سال اجرای طرح آرامش بهاری اوقاف مازندران است، گفت: این طرح از ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۴ فروردین ۹۸ در مازندران اجرا می‌شود.

انتهای پیام/آ

امدادرسانی اوقافی ها به سیل زدگان مازندران و گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار