مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان قشم تا چهارم فروردین ۳ هزار و ۷۴۸ نفر بوده است.

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در بیمارستان قشمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، دکتر حمید رضا بهزادی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان قشم تا چهارم فروردین ۳ هزار و ۷۴۸ نفر بوده است.

وی افزود: از این تعداد مراجعان ۳ هزار و ۳۷۷ نفر به صورت سرپایی درمان و ۳۷۲ نفر نیز بستری شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تعداد مصدومین حوادث و سوانح را ۹۶ نفر اعلام کرد و گفت: 4 نفر برای درمان به   بندرعباس اعزام شدند.

دکتر حمید رضا بهزادی افزود: اورژانس ۱۱۵ با ۱۰ کد فعال در سطح شهرستان قشم از ابتدای سال پاسخگوی ۶۵۰ گزارش تلفنی بوده است که از ۱۲۵ بیمار اورژانسی، ۹۰ بیمار به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) و ۲۲ بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت اعزام شده اند.

وی با اشاره به شبانه روزی شدن مراکز خدمات جامع سلامت در ایام نوروز گفت: همه مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان قشم دارای پزشک مقیم هستند که مجموع خدمات ارائه شده در این مراکز ۲ هزار و ۴۱۸ نفر بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم افزود:  در این ایام یک هزار و ۲۵۵ بیمار اورژانسی به پزشک و ۹۲ بیمار به دندانپزشک مراجعه کرده اند.

دکتر حمید رضا بهزادی گفت: یک هزار و ۷۱ مورد خدمت دیگر شامل خدمات مامایی، مراقبت سلامت، آزمایشگاهی، تزریقات، پانسمان، سرم تراپی و بخیه در این مراکز صورت گرفته است.

انتهای پیام/ب

ارائه خدمات پزشکی به مهمانان نوروزی در قشم

برچسب ها: بیمارستان ، قشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.