احتمالا شرکت بتسدا قصد دارد تمام بازی‌های آینده پلتفرم کامپیوتر را در فروشگاه استیم عرضه کند.

فروش محصولات شرکت بتسدا در فروشگاه استیمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها بسیاری از شرکت‌ها، بازی‌های ویدیویی خود را برای عرضه در اختیار فروشگاه‌های انحصاری می‌گذارند. از طرفی هم گیمر‌ها ترجیح می‌‎دهد دردسر‌های دی وی دی را کنار بگذارند و بازی‌ها را به صورت مجازی تهیه و از طریق وب دریافت کنند. فروشگاه Epic Games این روز‌ها میزبان بسیاری از شرکت‌های بزرگ بازی سازی است، اما از طرفی فروشگاه Steam نیز بسیاری از عناوین را به صورت انحصاری به فروش می‌رساند. این دو فروشگاه اینترنتی رقیبانی سخت برای یکدیگر هستند و هر دو برای به فروش رساندن بازی‌های ویدیویی به صورت انحصاری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

شرکت بتسدا یکی از شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی آمریکایی است که در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد. این شرکت با سری بازی Fallout توانست نظر بسیاری از کاربران را جلب کند.  شرکت بتسدا تاکنون ۵ نسخه از این سری را روانه‌ی بازار کرده است که جدیدترین و پنجمین نسخه آن در سال ۲۰۱۸ با نام Fallout76 عرضه شد. این عنوان کاملا آنلاین به دلیل داشتن ایرادات متعدد نتوانست نظر بسیاری از کاربران را جلب کند و می‌توان گفت: تاکنون ضعیف‌ترین نسخه از سری Fallout بوده است. شرکت بتسدا برای این عنوان بروزرسانی‌های متعددی را منتشر کرده است و بسیاری از ایرادات این عنوان رفع شده اند، اما هنوز هم درآن مشکلات گرافیکی دیده می‌شود.

فروش محصولات شرکت بتسدا در فروشگاه استیم

اما این شرکت با وجود شکست خوردن در عنوان Fallout76 تسلیم نشد و در حال ساخت عناوین جدیدی از بازی‌های ویدیویی است. بنابر توییت شرکت بتسدا در صفحه رسمی توییترش، این شرکت در حال آماده سازی ۳ عنوان: DOOM Eternal، Wolfenstein: Youngblood، RAGE2 و Wolfenstein: Cyberpilot است که این عناوین پس از عرضه، برای راه اندازی روی پلتفرم کامپیوتر تنها از طریق فروشگاه استیم قابل دسترسی خواهند بود.

علاوه بر این شرکت بتسدا اعلام کرده است که عنوان Fallout76 نیز به زودی به فروشگاه استیم خواهد آمد. این عنوان ماه نوامبر برای کنسول‌های ایکس باکس، پلی استیشن و پلتفرم کامپیوتر عرضه شد که خرید الکترونیکی آن برای کامپیوتر، تنها از طریق سایت کمپانی بتسدا امکان پذیر بود. اما این شرکت قصد دارد در تاریخی نامعلوم این عنوان را به فروشگاه استیم نیز وارد کند تا از این طریق شاید بتواند جان دوباره‌ای به این بازی بدهد.
در حال حاضر اطلاعات بیشتری از عناوین در حال ساخت شرکت بتسدا در دست نیست و امیدواریم این شرکت با حضور در نمایشگاه E3، 2019 اطلاعات بیشتری از این عناوین منتشر کنند.


بیشتر بخوانید:برترین عناوین مستقل کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد


انتهای پیام/

محصولات شرکت بتسدا فقط در استیم به فروش می‌رسند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار