تعمیر واحدهای نیروگاه برق زرند با تلاش متخصصان داخلی

مدیر عامل شرکت تولید برق زرند گفت: با تلاش بی وقفه متخصصان داخلی تعمیرات واحد‌های نیروگاه برق شهرستان زرند با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سام ایزدی، مدیر عامل شرکت تولید برق زرند گفت: با نزدیک شدن فصل تابستان تامین برق در این فصل از اهمیت بسزایی برخوردار است و یکی از مهمترین اقدامات افزایش راندمان تولید نگهداری و تعمیر قطعات نیروگاهی است؛ که خوشبختانه انجام تعمیرات به موقع واحد‌های تولیدی توسط متخصصین خود نیروگاه انجام شده است و هم اکنون آماده تولید و وارد مدار شدن است و متخصصین نیروگاهی ثابت کردندبا تکیه بر توان داخلی وبرای رفع نیاز کشور میتوان برق پایداری را تولید کرد.

 سام ایزدی مدیر عامل شرکت تولید برق زرند با بیان اینکه واحد‌های نیروگاه معمولا در نیمه اول سال در مدار قرار میگیرند افزود: تعمیرات واحد‌ها در نیمه دوم سال صورت میگیرد در این راستا بحث اورهال و تعمیرات نیروگاه در دستور کار قرار گرفت تا در نیمه اول سال که زمان پیک بار است آماده شود.

وی گفت: نیروگان برق زرند اولین نیروگاه جنوب شرق کشور است که در پایداری شبکه برق جنوب شرق بویژه در فصل تابستان از اهمیت بسیار بسزایی برخوردار است.

ایزدی از دیگر ویژگی‌های بارز این نیروگاه، تنها نیروگاه در کشور است که با دو سوخت مازوت و ذغال سنگ برق تولید میکند.

نیروگاه برق زرند نخستین نیروگاه برق جنوب شرق است که در سال ۵۲ با دو واحد ۳۰ مگاواتی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ی

تعمیرواحدهای نیروگاهی زرند

برچسب ها: وزارت نیرو ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار