مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: خدمات رسانی این سازمان در ایام نوروز ۹۸ استمرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا واحدی‌پور مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به این‌که ارائه خدمات این سازمان در تمام ایام تعطیلات نوروز تداوم دارد، اظهار کرد: همانند۲ سال گذشته ستاد خبری- اطلاع‌رسانی این سازمان با محوریت رئیس سازمان و عضویت اعضای شورای معاونان و روابط عمومی از ۲۶ اسفندماه کار خود را آغاز و تا پایان روز ۱۶ فروردین ماه نیز فعال بوده و در شهرستان‌ها نیز با مسئولیت مدیر جهاد کشاورزی فعال است.

این مقام مسئول افزود: هماهنگی با صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها جهت انجام مصاحبه، انعکاس اخبار و اطلاع رسانی به مردم از برنامه‌های این ستاد است.

واحدی‌پور با بیان این‌که سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در راستای تامین رفاه مردم، اجرا و پایش طرح تنظیم بازار، نظارت بر تامین، توزیع و عرضه گوشت، مرغ و میوه را برعهده دارد، ادامه داد: تهیه گزارش روزانه و میدانی از طرح تنظیم بازار، گفتگو با مردم، توزیع کنندگان محصولات طرح تنظیم بازار و بازرسی در حال اجرا است.

واحدی‌پور افزود: نظارت و کنترل تغییرکاربری اراضی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در تعطیلات نیز مانند سایر ایام دنبال می‌شود.
او می‌گوید: کنترل و پایش فرآیند تامین و توزیع کنجاله سویا و سایر نهاده‌ها نیز از دیگر اقدامات است.

مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، پایش آفات و امراض به ویژه سن گندم، سرخرطومی خرما و ملخ را از دیگر اقدامات کارکنان این سازمان در اقصی نقاط استان پهناور فارس در ایام تعطیلات برشمرد و افزود: آماده‌سازی ناوگان برداشت غلات و کلزا نیز در دستور کار است.

واحدی‌پور تاکید کرد: اسکان و کمک به میهمانان نوروزی از اقدامات در حال اجرا است و در این راستا سازمان جهاد کشاورزی، دستگاه‌های وابسته و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها با همه امکانات در خدمت میهمانان و هم‌استانی‎ها است.

انتهای پیام/چ

ارائه خدمات دهی جهاد کشاورزی در ایام نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.