آمادگی کامل فرودگاه مهرآباد برای مقابله با سیل احتمالی

با توجه به پیش بینی وقوع سیل در استان تهران تمهیدات لازم برای پیشگیری از آبگرفتگی در ایرساید و لندساید فرودگاه مهرآباد اندیشیده شده است.

آمادگی کامل فرودگاه مهرآباد برای مقابله با سیل احتمالیبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، سیاوش امیرمکری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از سطوح پروازی فرودگاه مهرآباد و وضعیت رودخانه کن تمهیدات در نظر گرفته شده برای مقابله با شرایط جوی نامناسب را رصد کرد و گفت: فرودگاه مهرآباد به عنوان مرکز امداد رسانی به تمام کشور باید در آمادگی کامل باشد.

میرسعید صفی نیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: با اینکه از روز گذشته (پنجم فروردین) بارندگی به صورت مداوم در تهران ادامه دارد، خوشبختانه نشست و برخاست پرواز‌ها به شرط مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه مقصد بدون وقفه انجام می‌شود و اقدامات لازم در فرودگاه مهرآباد برای مقابله با شرایط موجود و جلوگیری از ایجاد خسارت بر اثر بارندگی شدید انجام شده است.

صفی نیا تاکید کرد: از زمان آغاز بارش، نیرو‌های عملیاتی در فرودگاه مهرآباد به صورت آماده باش مستقر و تجهیزات فنی و ناوبری و نیز وضعیت رودخانه کن بررسی شده است.

وی گفت: فرودگاه مهرآباد کاملا برای هدایت و خدمت رسانی به پرواز‌های امدادی آماده است و هماهنگی لازم نیز با کمیته مدیریت بحران ستاد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مدیریت بحران استان تهران انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار