آب گرفتگی هفت نقطه حساس سرپل ذهاب

فرمانده پادگان ابوذر سرپل ذهاب از نجات مردم سیل زده در هفت نقطه از شهرستان زلزله زده که بعد از بالغ بر یک سال وچهار ماه هنوز در کانکس و حاشیه رودخانه‌ها زندگی را سپری می‌کنند، خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیر سرتیپ دوم ستاد کیومرث جعفری فرمانده پادگان ابوذر سرپل ذهاب از نجات مردم سیل زده در هفت نقطه از شهرستان زلزله زده که بعد از بالغ بر یک سال وچهار ماه هنوز در کانکس و حاشیه رودخانه‌ها زندگی را سپری می‌کنند، خبرداد.

وی گفت : در پی هشدار‌های مکرر سازمان هواشناسی و جلسات متعددی که مدیریت بحران در فرمانداری سرپل ذهاب برگزار شد، بلافاصله تیپ ۷۱ ابوذر در همان دقایق اول باران‌های سیل آسا بهاری در منطقه سرپل ذهاب حضور پیدا کردند.

فرمانده پادگان ابوذر سرپل ذهاب از تقسیم نیرو‌های واکنش سریع، گردان ۱۱۳ و سایر خدمات رسانان ارتش به ۷ نقطه حساس که دچار آب گرفتگی شده بودند خبرداد و افزود: مردم گرفتار از زلزله ۷.۳ ریشتری آبان ماه سال ۹۶ که کانکس‌های آن‌ها در مجاور رودخانه و درمعرض سیل قرار گرفته بود بیشترین صدمه را دیدند.

امیر جعفری در ادامه سخنانش تاکیدکرد: کانکس‌های زلزله زده‌گان سرپل ذهاب که در مجاورت رودخانه قرار داشتند کاملا به زیر آب رفته بودند.

فرمانده پادگان ابوذر از اقدام به موقع نیرو‌های ارتش و همکاری خود مردم خبرداد که همان ساعات اولیه اقدام به جابجا شدن ساکنین به مکان‌های امن و بیرون کشیدن کانکسه‌ای غرق شده در گل ولای خبر داد و خدا را شاکر بود که با وجود بارش‌های فراوان وئگل ولای موجود در منطقه، خسارت جانی در پی نداشته‌ایم .

 

 

انتهای پیام/د

کانکس‌ها کامل به صورت صد در صد زیر آب غرق بودند

برچسب ها: حوادث ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار