فقط مردم مقاوم سوریه حق دارند در مورد آینده کشور خود تصمیم بگیرند/به رسمیّت شناختن جولان بخشی از پازل معامله قرن آمریکاست

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای اقدام غیرقانونی آمریکا در به رسمیت شناختن حاکمیت دولت غاصب اسرائیل بر بلندی‌های جولان را محکوم کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای اقدام غیرقانونی آمریکا در به رسمیت شناختن حاکمیت دولت غاصب اسرائیل بر بلندی‌های جولان را محکوم کرد که متن آن به این شرح است:

نظام بین‌الملل چندی است، شاهد اقدامات غیرقانونی، غیر مشروع و ناقض حقوق بین‌المللی است که با هدف خوش‌رقصی برای لابی صهیونیسم و رهایی از مشکلات داخلی، بین‌المللی و شکست‌های پی‌درپی سیاست‌های بی‌منطق و فضاحت‌بار دولت آمریکا توسط رئیس‌جمهور احمق این کشور اعلام می‌شود.

در ادامه این اقدامات بی‌پایه و اساس رئیس‌جمهور آمریکا اقدام به امضای فرمانی مبنی بر به رسمیت شناختن حاکمیت دولت غاصب اسرائیل بر بلندی‌های جولان نموده است، اقدامی که نمودی آشکار از ذهن مریض و جنگ‌طلب رئیس‌جمهور آمریکا و مداخله‌ی آشکار در امور داخلی سوریه و بخشی از پازل معامله قرن آمریکاست که بی شک، چون دیگر اوهام آمریکایی‌ها به گور حسرت برده خواهد شد.

اقدامات غیرقانونی، چون (انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف و طراحی معامله قرن) تنها بخشی از حماقت‌هایی است که بر مشکلات و بحران‌های امنیتی منطقه بیش‌ازپیش افزوده است.

استکبارگران آمریکایی و اشغالگران صهیونیستی باید بدانند، معامله قرن و هر طرح استکباری دیگری آینده دولت غاصب اسرائیل را تضمین نخواهد کرد و تنها مقاومت اسلامی است که نقشه جدید منطقه غرب آسیا را ترسیم خواهد کرد و بی شک چیزی به نام اسرائیل در این نقشه وجود نخواهد داشت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این عمل باطل، خصمانه و مستکبرانه را شدیداً محکوم کرده و اعلام می‌دارد:فقط مردم مقاوم سوریه حق دارند در مورد آینده کشور خود تصمیم بگیرند و هیچ‌گونه حقی برای تعیین سرنوشت جولان اشغالی برای هیچ فرد، گروه و یا دولتی غیر از سوری‌ها وجود ندارد.

به فضل الهی نابودی داعش و گروه‌های تکفیری آینده درخشان سوریه و جولان را نوید داده است و بی شک جبهه مقاومت بلندی‌های جولان را نیز آزاد خواهد کرد و سوریه، لبنان و عراق را گورستانی برای آرزو‌های استکبار و اسرائیل قرار خواهد داد و پایان اشغال جولان بزرگ‌ترین دستاورد جبهه مقاومت و تکمیل‌کننده وعده نابودی اسرائیل خواهد بود. ان‌شاءالله

انتهای پیام/ح

به رسمیّت شناختن جولان بخشی از پازل معامله قرن آمریکاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار